پیام تقدیر فرماندار شهرستان بهمئی در پی استقبال و حضور باشکوه و حماسی مردم خداجوی بهمئی در مراسم استقبال از مادر و خانواده شهید نوروزی

استقبال باشکوه مردان و زنان دیار پر افتخار بهمئی از مادر و خانواده شهید نوروزی ، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان بهمئی افزود.
کد خبر : 32211
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 8:30

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، علی محمدی فرماندار این شهرستان در پی استقبال و حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال از مادر و خانواده شهید نوروزی پیام تقدیری صادر کرد،متن پیام علی محمدی فرماندار این شهرستان بدین شرح است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین
“ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون”

استقبال باشکوه مردان و زنان دیار پر افتخار بهمئی از مادر و خانواده شهید نوروزی ، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان بهمئی افزود.

این حضور بی‌مانند و غیرقابل‌توصیف مردم شهرستان در مراسم استقبال و برگزاری یادواره این شهید والا مقام ، نشان از قلب پاک، بیدار، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام انقلاب و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی‌شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری‌تعالی سجده شکر به‌جای آورد و به‌ راستی این مردم با این استقبال بی‌نظیر خود از شهدا نشان داده‌اند که فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در وجود آن‌ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

بر خود واجب می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار مردم این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور حماسی پرشور و کم نظیر و بی سابقه همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثار گران، آزادگان سرافراز، تمامی مسئولان شهرستان، اصحاب رسانه و هم چنین سپاه پاسداران ، ارتش ، نیروی انتظامی و بسیج ، به‌ویژه مردم ولایتمدار وشهید پرور بهمئی که در این مراسم باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و رهبر و انقلاب گردید تقدیر و تشکر نمایم و نیز بر خود واجب می‌دانم از تمامی دست‌اندرکاران فراهم‌سازی؛ برپایی مراسم و فضاسازی محل دفن شهدا، کمال تشکر و قدردانی را بنمایم.

آفرین بر مردم ولایی و خداجوی شهر شهیدان ، بهمئی قهرمان که بار دیگر با حضور حماسی و بی نظیر خود یوم الله بزرگی را رقم زدند و حماسه ای سترگ آفریدند.
از خداوند متعال دوام توفیقات همگان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیمودن مسیر نورانی شهدای عزیز را خواهان و خواستارم.

علی محمدی
فرماندار شهرستان بهمئی

J

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.