۰ نظر
۳۲۷ بازدید

مسلم مختاری

پیام رئیس شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی

رئیس شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی در پیامی ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید جمعیت هلال احمر بهمئی از خدمات رئیس پیشین قدردانی کرد
کد خبر : 37705
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 23:46

 


به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ رئیس شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی در پیامی ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید جمعیت هلال احمر بهمئی از خدمات رئیس پیشین قدردانی کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر به این نهاد شد.

غفور رادی با اشاره به نقش و جایگاه جمعیت هلال احمر در جامعه و خدمت به مردم گفت: خوشبختانه خدمات خوبی طی این سالها در زمان مدیریت محسن رادی رئیس پیشین جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

وی همچنین انتصاب شایسته سید مسلم دردارنژاد را به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی تبریک گفت و با آرزوی موفقیت برای این جوان افزود: انتظار می رود در آینده نقاط قوت ادامه داشته باشند و نسبت به ترمیم نقاط ضعف اقدام شود تا در راستای خدمت به مردم و شهروندان خللی وارد نشود.

رئیس شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی به انتظارات خود از رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: انتظار شورای اجرایی هلال بهمیی در طول دوران خدمت از ایشان این هست که علاوه بر کرامت و ارزش های والای جمعیت نگاه ویژه ای به تکمیل رساندن ساختمان نیمه کاره هلال احمر، پایگاه امداد نجات جاده ای ، سر وسامان دادن به نیروهای داوطلب و امداد گری که سالیان سال از عمر خود را در راه خدمت صادقانه و داوطلبان جمیعت سپری نمودند داشته باشد.

غفور رادی از زحمات جهانبین مدیر عامل جمیعت هلال استان که توجه ویژه به شهرستان بهمیی و مدیریت پیشین محسن رادی در طول دوران مسولیت خود داشتند تقدیر وتشکر کردند.
در این پیام بر افزایش آموزش های ضروری، تامین نیازمندی های شهرستان تاکید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.