۰ نظر
۷۴ بازدید

پیام سید محمد موحد برای روز ملی هنرهای نمایشی/ طراوت و نشاط معنوی و طبیعی درسال نو شروعی برای خلق آثاری فاخر در حوزه هنرهای نمایشی

سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تئاتر این هنر انسان مدار و تفکربرانگیز در بطن خود بر عنصر تفکر و تعقل اشاره دارد که برای بشر و دنیای زیستن امروزی جایگاه و مقامی بس والا دارد.
کد خبر : 69148
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 - 0:28

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا: سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز ملی هنرهای نمایشی را تبریک گفت.

متن پیام:

بهار ، این رستاخیز شگفت انگیز طبیعت بار دیگر از راه رسیده تا به سرانگشت مسحور کننده قادر باری تعالی جل و علی، نقشی پرطراوت برجان و جهان آدمی بنگارد و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، زیبایی، شگفتی و طراوت جهان مادی و معنوی را با ترکیبی چشم نواز، دلچسب تر نموده است.

فصل رویش و بعثت دیگرباره طبیعت،برای انسانهای فرهمند و فرهیخته «حیات» را از پس فنا و نیستی به یاد می آورد.

تئاتر این هنر انسان مدار و تفکربرانگیز در بطن خود بر عنصر تفکر و تعقل اشاره دارد که برای بشر و دنیای زیستن امروزی جایگاه و مقامی بس والا دارد.

امیدوارم در جامعه شریف و توانمند هنرهای نمایشی استان و شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در سال جدید همچون گذشته در عرصه فرهنگ و هنر ایران زمین نقشی پویا و اثر بخش ایفا گردد و رجائ واثق دارم درسالی که در آن بهار معنوی و طبیعی تلفیق گردیده ، شاهد حضور همه جانبه و گسترده جامعه هنرهای نمایشی استان برای تاثیر مطلوب و بهبود بخش فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال جدید، در آستانه روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر، سالی سرشار از بهروزی و سلامتی را برای همگان بخصوص هنرمندان خلاق نمایش آرزومندم.

سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و منتخب دواردهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.