پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند. «حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی”»

داود طلوعی مطلق

پیام قدردانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهمئی در پی حضور بی نظیر مردم در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید والامقام علی چمبری

شهیدی که بعد از گذشت ۳۷ سال از سفرش به دیار خویش باز میگردد و نماد ایستادگی و مقاومت میشود و آوازه، ظلم ستیزی و حق طلبی آن‌ جوامع بین الملل را پرکرده است و با شجاعت و اتکال به قدرت خداوند، کاخ شیشه‌ای استکبار جهانی را در هم شکسته و فروپاشی قدرت پوشالی شیطان اکبر را به دنیا نشان میدهد.
کد خبر : 1893
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مهر 1399 - 19:08

به گزارش سایت خبری عصر آشنا شهرستان بهمئی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهمئی در پی حضور بی نظیر مردم در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید والامقام علی چمبری  تشکر و قدر دانی کرده اند  ؛

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند. «حضرت امام خامنه‌ای “مدظله العالی”»

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین درود بر روح پاک و مطهر شهدا بویژه شهید والا مقام علی چمبری که امروز با عطرآگین ساختن فضای شهرستانمان در آستانه رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و همچنین سالروز شهادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، صفر عاشورایی را برای مردم رقم زد تا دوباره این سخن امام راحل را که «این محرم و صفر است اسلام را زنده نگه داشته است» در دنیا طنین انداز کنند.

شهیدی که بعد از گذشت ۳۷ سال از سفرش به دیار خویش باز میگردد و نماد ایستادگی و مقاومت میشود و آوازه، ظلم ستیزی و حق طلبی آن‌ جوامع بین الملل را پرکرده است و با شجاعت و اتکال به قدرت خداوند، کاخ شیشه‌ای استکبار جهانی را در هم شکسته و فروپاشی قدرت پوشالی شیطان اکبر را به دنیا نشان میدهد.

خداوند عزوجل را شاکریم که در این ایام، میزبان شهید والامقام و حماسه ساز عملیات خیبر بودیم که با خون خویش به انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار بخشید تا امروزه ایران به عنوان الگوی اقتدار و مقاومت در منطقه غرب آسیا و نیز در دنیا، طلایه دار انقلاب جهانی حضرت صاحب العصر و الزمان (اروحنا له فداه) باشد.

خاضعانه و در کمال ادب و احترام مراتب قدردانی خود را خدمت مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان بهمئی ،خانواده‌های معظم، نجیب و صبور شهدا، ایثارگران، جانبازان،بسیجیان ، روحانیت معظم و معزز در راس امام جمعه محترم شهر لیکک، اعضای محترم شورای تامین و شورای اداری شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، شخصیت های حقیقی و حقوقی، سردار صفری جانشین محترم قرارگاه کربلا ، سردار رفیقدوست فرماندهی تیپ نیروی مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی(ع) و مجموعه همکاران، سردار نوذری فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین(ع)، جناب سرهنگ پیسپار جانشین محترم تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی(ع) ، جناب سرهنگ پورملک معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸فتح، جناب سرهنگ وفایی فرمانده پایگاه پدافند هوایی ارتش بهبهان، حاج آقا موحد نماینده مردم شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی ، جناب آقای داربام مشاور استاندار و مسئول ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، معاون محترم فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ک.ب فرماندهان محترم نواحی مقاومت بسیج شهرستان های بهبهان، کهگیلویه، لنده ، مسئولین محترم ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاران عزیزم در مجموعه سپاه ناحیه بهمئی و گردان امام حسین(ع) اعلام می دارم.

همچنین از صدا و سیمای مرکز استان و شهرستان بهمئی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی که در اطلاع رسانی و انعکاس پرشور واقعه بازگشت پیکر‌ مطهر شهید چمبری، هنرمندانه، بصیرت و معرفت شهدایی را در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی ثبت و ضبط کردند و در ایجاد شور و شعور عاشورایی و احیاء و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین آحاد مردم جامعه نقش موثر و اثرگذار داشتند، کمال قدردانی و تشکر را دارم.

و در آخر به درگاه حضرت حق، سجده شکر بجا می‌آورم بخاطر همت والای مردم شریف، بصیر و شهید پرور شهرستان بهمئی که در همه لحظات و عرصه‌های انقلاب، با وجود شرایط و محدودیت‌های کرونایی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، همگان را مبهوت حضور وصف ناپذیرخود کردند، و با حضور عاشورایی در مراسم‌ شهید علی چمبری که امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد، بار دیگر با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آرمان‌های امام و شهدا، تجدید بیعت کرده و میثاق عشق بستند..

حضور بی مانند مردم شهید پرور بهمئی در مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید چمبری بار دیگر پیوند ناگسستنی و اردات قلبی مردم به شهدا را نشان داد. این حضور بابصیرت مسلماً اجر و پاداش الهی را برای مردم و خیر و برکات برای شهرستان دارد.
از همکاری و همگام بودن خانواده محترم شهید چمبری در طول این ایام تا پایان مراسم نهایت قدردانی و سپاس را دارم.

بعنوان سرباز اسلام وخدمتگزار کوچک مردم وظیفه خود می‌دانم از حضور حماسی و کم نظیر همه آحاد مردم در مراسم شهید عزیز قدردانی کنم. ان شاء الله بتوانیم در راه شهدا ثابت قدم بمانیم و ادامه دهنده راه روشن و پرفروغ شهدای عزیز و گرانقدرمان باشیم.

سرهنگ پاسدار باقر پسنده
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.