۰ نظر
۱۴۷ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام قدردانی و تشکر رئیس پیشین جمعیت هلال احمر بهمئی در پایان مسئولیت خود

تمام هدف ما خدمت به نظام و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری بوده و هست .
کد خبر : 37755
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 15:15

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،محسن رادی رئیس پیشین جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی در پیامی از تلاش ها، مساعدت ها و همکاری مردم و مسئولان در دوران مسئولیت خود قدردانی کرد.

متن پیام محسن رادی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
«الْخَلْقُ عِیَالُ اللَّهِ فَأَحَبُّ الْخَلْقِ عَلَی اللَّهِ مَنْ أَدْخَلَ عَلَی أَهْلِ بَیْتِ مُؤْمِنٍ سُرُوراً» ؛ مردم عائله و جیره خواران خداوندند. محبوب ترین مخلوقات نزد خدا کسی است که سودش به عائله خدا برسد و خانواده ای را خوشحال کند.»

پیامبر اکرم (ص)
خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمت به مردم غیور ، ولایتمدار ، شهیدپرور و قدرشناس شهرستان نصیبم گردید .
در این مدت ، برای من و همکارانم خدمت به مردم خستگی معنایی نداشت و با تمام بضاعت ، تلاش نمودیم خدمتگزار شایسته ای باشیم .
همانطور که مستحضرید هلال احمر یک سازمان مردمی است و وظیفه اصلی ما در هلال احمر امداد و نجات است و امداد و نجات پیشانی هلال احمر است ، ولی همکاران من در بسیاری از موارد پا را فراتر گذاشته و بیشتر از وظیفه ذاتی خود ، برای کمک به همنوعان تلاش نمودند .
اقدامات خوبی تا به امروز انجام شده است و سعی کردیم در فضایی آرام با همکاری همه همکاران و بهره مندی از همه ظرفیت ها ادامه مسیر دهیم و همچنین فرصت های جدیدی را هم ایجاد کنیم. علی الخصوص در ایام کرونا که همکاران من پابه پای سایر نهادهای خدمت‌رسان ، بصورت شبانه روزی فعالیت داشتند .
و تمام هدف ما خدمت به نظام و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری بوده و هست .
در پایان ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای مدیر جدید جناب آقای دردارنژاد یادگار شهیدی والامقام، از مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان  جهانبین ، معاونین و کارشناسان ، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان حجت الاسلام والمسلمین غفاریان ، امام جمعه فهیم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین افروغی و همکاران ایشان در ستاد نماز جمعه ، اعضای محترم شورای تأمین شهرستان ، شورای اداری ، فرمانداران سابق و جدید علی الخصوص حکمت اله سنایی ، بخشداران بخشهای مرکزی ، ممبی و سرآسیاب ، شورای اجرایی ، خبرنگاران واصحاب رسانه،نماینده صداوسمادرشهرستان ،امدادگران ، داوطلبان و جوانان و همکارانم در جمعیت هلال احمر شهرستان ، هیات‌های مذهبی و گروههای جهادی ، خانواده محترم خودم که با گذشت و ایثار برای پیشبرد اهدافم در کنارم بودند تا بتوانیم در این مدت برای باز کردن گرهی از زندگی مردم نجیب شهرستانم ، تلاش کنم ، صمیمانه سپاسگزاری میکنم و امیدوارم در ادامه مسیر نیز بتوانم همچون گذشته فردی شایسته برای مجموعه هلال احمر باشم .
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
و ما توفیقی الا بالله
محسن رادی ۱۴۰۱/۵/۴

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.