۰ نظر
۱۸۰ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام کانون مداحان شهرستان بهمئی بمناسبت حماسه ۹دیماه

کاری که فتنه‌گران کردند در تاریخ ثبت شده است وازحافظه ملت پاک نخواهد شد
کد خبر : 19818
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 23:16

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا سیدوحیدچام پور رئیس کانون مداحان شهرستان بهمئی با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم ولایتمدارشهرستان بهمئی درمراسم ۹دی، یوم الله ۹دی را گرامی داشتندمتن پیام به شرح ذیل هست:

کاری که فتنه‌گران کردند در تاریخ ثبت شده است وازحافظه ملت پاک نخواهد شد.

حماسه ۹ دی و دهه بصیرت متعلق به همه مردم انقلابی ایران است و فتنه  ۸۸ حاصل برنامه‌ریزی‌های بیست ساله دشمنان نظام و انقلاب بود که به برکت یکپارچگی آحاد جامعه و ارشاد داهیانه پرچم‌دار انقلاب به بصیرتی انقلابی منجر شد و پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

مقام معظم رهبری فرمودند؛«۹دی جلوه‌ای از توطئه‌ دشمنان بود؛ فتنه بود. فتنه یعنی افرادی شعارهای حق را با محتوای صددرصد باطل مطرح کنند، بیاورند برای فریب دادن مردم. اما ناکام شدند. هدف از ایجاد فتنه، گمراه کردن مردم است.

مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که بر دین اسلام حساسیت و غیرت دینی دارند و نشان دادند اگر کسی در مقابل دین اسلام بایستد آن‌ها هم با وحدت و همدلی در برابر آن افراد خواهند ایستاد.
تحول و پیشرفت جامعه و مبارزه با ظلم و سلطه از جمله مباحثی محسوب می شود که بر عهده جوانان و قشر تحصیل کرده قرار دارد، بنابراین نقش دانشجویان،اساتید وفرهنگیان جامعه و حضور آگاهانه آنان در تمامی عرصه ها بسیار لازم و ضروری است.

حماسه بصیرت‌افزای ۹ دی وحضورهمه اقشار جامعه دراین روز بزرگ ویوم الله مردم آزادیخواه ایران اسلامی به جهانیان ثابت خواهد کرد که این مردم تمام‌قد در مراسم دهه بصیرت و به ویژه بزرگداشت مراسم ۱۳ دی روز بزرگداشت شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت ، سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی شرکت و شجاعت امت انقلابی کشورمان که همواره با حضور در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند را نمایان خواهد کرد.انشالله

سیدوحید چام پور
رئیس کانون مداحان شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.