داود طلوعی مطلق

پیام گرامیداشت مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران عزیز نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست
کد خبر : 39272
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 8:16

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،جاماسب بهمن یار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمدبمناسبت روزخبرنگار پیامی صادرکردند متن پیام به شرح ذیل هست:

بسمه تعالی

فرارسیدن ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی استان ک‌و‌ب تبریک عرض مینمایم خبرنگارانی که با شجاعت طبع و روحیه خستگی ناپذیر، خود را عاشقانه فدای حوادث زمانه نموده و آزادگی و سربلندی شان رمز ماندگاری و محبوبیت شان در دلهاست؛ به راستی چه زیباست اندیشه ‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید.
خبرنگاران عزیز نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست. امیدواریم در ادامه مسیر دشوار و فعالیت های انسان دوستانه خویش، با در نظر گرفتن منافع ملی و اخلاق عمومی جامعه، در مسیر حق و حقیقت گام برداشته و ضمن داشتن انصاف و عدالت در حوزه وقایع نگاری و خبرنگاری که از صفات بارز صادقان این عرصه است، رضای خداوند متعال را چراغ راهنمای خود قرار دهید. بی شک قلم زدنتان قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان ‌هاست و پرگشودن تا قاف حقیقت، یادمان باشد برای تغییر و دگرگونی در جهان و رسیدن به قاف حقیقت آرمان ‌ها باید سیمرغ شویم تا پرگشودنمان، رسیدن عزتمندانه باشد.

سرهنگ‌پاسدار‌ جاماسب بهمنیار

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.