رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان مطرح کرد:

داود طلوعی مطلق

پیروزی انقلاب ؛ مرهون رهبری واحد و وحدت ملت ایران بود/ مشارکت مردم موجب مشروعیت و استحکام نظام شده است

ئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد به نقش اثر گذار مشارکت مردم در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون حضور همه ملت ایران با تبعیت از منویات معمار کبیر انقلاب بود و مشارکت های مردمی سبب مشروعیت انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر : 4582
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 23:51

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  صبح زاگرس، در خصوص نقش مشارکت مردمی در تحولات گوناگون انقلاب اسلامی، و همچنین بیان گام دوم انقلاب، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون حضور همه ملت ایران با تبعیت از منویات معمار کبیر انقلاب بود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان با بیان اینکه حضور مردم از همه طیف ها، گروه ها و اقشار مختلف با تبعیت از آرمان های امام در مناسبت های مختلفی چون راهپیمایی ها، تظاهرات ها و در حمایت از امام (ره) انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند، گفت: در جریان انقلاب اسلامی  مردم ایران شهیدانی را تقدیم انقلاب کرد و به برکت خون های پاک آنها نهال رشید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز مستحکم تر شد.

وی با بیان اینکه یکی از پایه های اساسی و عناصر تشکیل دهنده و شکل دهنده انقلاب اسلامی حضور مردم، حمایت، مشارکت و تبعیت مردم از بیانیه ها، پیام ها و رهنمودها معمارکبیر انقلاب بود، بیان کرد: رهبری امام راحل (ره) از دیگر عنصرها در پیروزی انقلاب اسلامی بود، از طرفی لطف پروردگار و عنایات خاص امام عصر (عج) به ملت ایران عنصر دیگری در پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود.

این مقام مسئول به نقش و مشارکت مردم بعد از انقلاب اسلامی در صحنه هایی همچون دفاع مقدس، اشاره کرد و گفت: حضور مردمی در عرصه جنگ تحمیلی سبب تغییر سرنوشت جنگ شد در این عرصه جوانان، نوجوانان با روحیه  ایثار و دلاورمردی پیروزی ملت ایرن را رقم زد.

حجت الاسلام خرم روز افزود: حضور مردم در عرصه های سیاسی، راهپیمایی ها و مناسبت های ملی  به عنوان یک  حضور معنادار و هشدار دهنده برای دشمنان و نیز سبب امید برای دوستداران نظام اسلامی شده است، در ۴۲ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی نیز شاهد انتخابات مختلف ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، شوراها و رفراندوم ها با همه دشمنی ها، جوسازی ها برای مایوس کردن مردم بودیم اما  مشارکت مردم گسترده و وسیع بود که سبب تحکیم پایه های انقلاب اسلامی و  مشروعیت بخشی نظام اسلامی را سبب شده است.

وی در پایان افرود: در سال ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس و شوراها را خواهیم داشت که این حضور همراه با بینش، بصیرت و  حضوری ولایت مدارانه مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.