۰ نظر
۳۰۴ بازدید

مسلم مختاری

پیش دبستانی و مهد کودک شکوفه‌های زندگی از شهرک ولیعصر شهرستان بهمئی

عملکرد موفق مهد کودک شهرستان بهمئی در اجرای برنامه های دهه فجر
کد خبر : 24423
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 23:45

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ در دهه فجر ۱۴۰۰ ، دست سازه‌های کودکان مهدکودک به مناسبت دهه فجر، آثار کودکان در بخش ساخت کاردستی، نقاشی، رنگ امیزی و آثار خلاقانه به نمایش گذاشته شد و کودکان به همراه معلمان و خانواده‌ها از این نمایشگاه دیدن کردند.

با خلاقیت این مهد کودک، همزمان با لحظه ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران، زنگ انقلاب در مهد کودک شکوفه های زندگی شهرک ولیعصر شهرستان بهمئی، به صورت نمادین نواخته شد.

آسیه طیبی مدیر مهد کودک شکوفه های زندگی از شهرک ولیعصر بهمئی ، با تبریک فرا رسیدن طلیعه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه ی کودکان پیش دبستانی و مهدکودکی در این مرکز، با آیین ها، رسوم و لباس های مختلف ، تمامی روزهای این دهه را گرامی داشتند.

آسیه طیبی هدف از شرکت مهد کودکی ها و پیش دبستانی ها و برگزاری این آیین‌ها را آشنایی کودکان با آرمان‌های انقلاب اسلامی وامام راحل و آینده سازی ذکر کرد و افزود: در جشن‌های تدارک دیده شده در این مرکز ، علاوه برشادی و نشاط، ارج نهادن به خدمات چهل و سه ساله انقلاب اسلامی یکی از ضروریات است و بچه ها هم با مملکت خود بیشتر آشنا می شوند.

وی گفت: باید این کودکان و نسل آینده کشور با اتفاقات گذشته انقلاب اسلامی که بخش مهمی از تاریخ ایران است آشنا شوند تا از این طریق این انقلاب پایدار بماند و ما باید میراث داران خوبی باشیم و این میراث با ارزش را باید به درستی در اختیار آیندگان قرار دهید.

در جشن های متنوع این مهد کودک در ۱۰ روز گذشته، برنامه های شاد و متنوع ، دست ساخته های زیبا و تزئینات خوبی به منظور گرامیداشت منزلت این روزها، صورت گرفته است.

شور انگیز ترین بخش برنامه سرودن اشعاری زیبا در وصف حاج قاسم سلیمانی(مظهر صبر واستقامت)بودکه کودکان این مهد و پیش دبستانی، به صورت خودجوش در پایان با مشت کردن دست خود باصدای بلند فریاد برآوردند “راهت ادامه دارد .راهت ادامه دارد”.

هدف از این جشن شناسایی ماهیت انقلاب اسلامی به آینده سازان ایران زمین وآنچه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است حرکت انها در مسیر انقلاب است.

طراحی پرچم ایران به همت دانش اموزان، ایجاد نقش پرچم ایران بر روی وسایل مختلف ،طراحی گل های لاله (که نشان نماد خون شهداست) ، رنگ آمیزی متناسب با این روزها ، شرکت در جشن شهرستانی و اجرای برنامه توسط کودکان از جمله فعالیت های صورت گرفته توسط این مرکز بود.

آسیه طیبی مدیر مهد ومربیان ، طاهره طیبی و عاطفه طیبی طی این مدت در برنامه ریزی های صورت گرفته و اجرای ویژه برنامه های مختلف نقش بسیار مهمی داشتند.

همچنین به همین مناسبت هدایایی به کودکان مهدکودک و پیش دبستانی اهدا شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.