۰ نظر
۲۱۶ بازدید

مسلم مختاری

کاروان شادی فجر با حضور هنرمندان و گروه های سرود در بهمئی

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر کاروان شادی فجر با حضور هنرمندان و گروه های سرود در بهمئی برگزار شد
کد خبر : 25082
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 0:38

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، در دهه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی ، به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه بهمئی ، کاروان شادی فجر همزمان با سراسر استان در میدان قدس (بسیج لیکک) به اجرای برنامه های شاد ، متناسب با دهه مبارک فجر پرداختند.

در این جشنواره گروه های سرود نسل سلیمانی ، منتظران ظهور و رایت الهدی و همچنین خواننده های محلی و دیگر هنرمندان تئاتر و طنز بهمئی جهت اجرای نمایش حضور داشتند.

شور و شادابی بسیار شیرین خانوادگی، حضور ده‌ها شهروند بهمئی و اهالی رسانه و تقویت شادی از اهداف این مراسم در یک صبح جذاب زمستانی بود.

در این برنامه شرکت کنندگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور در میدان شهر لیکک با برگزاری جشن و سرور، دهه فجر را گرامی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ، با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر با بیان اینکه ، برنامه‌های با نشاط و امید آفرین با محوریت مردم و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این دهه برگزار شد گفت: نقش مردمی، وحدت و انسجام ، پایبندی و تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب ، امری ضروری است.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه ، نیاز است تلاش شود برنامه ها به صورت مردمی اجرا و مردم نقش اساسی در اجرای آن داشته باشند افزود: در این ویژه برنامه ها ، زمینه مشارکت همه گروه های مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند فراهم شد.

وی با بیان اینکه ، باید به خدمات ارزنده نظام پرداخت گفت : نباید خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.