داود طلوعی مطلق

کسب رتبه اول کشوری جشنواره الگوی برتر درس تاریخ به کهگیلویه ویویراحمد رسید

آریوبرزن حبیبی اصل اهل شهرستان بهمئی که مدت یکسال است به یاسوج سفر کرده ودر شهرستان بویراحمد درس تاریخ دوره دوم مشغول به تدریس هست.
کد خبر : 1058
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 15:26

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا‘کسب رتبه اول کشوری جشنواره الگوی برترتدریس در درس تاریخ متوسطه دوره دوم به استاد آریوبرزن حبیبی از استان کهگیلویه وبویراحمد رسید.

آریوبرزن حبیبی اصل اهل شهرستان بهمئی که مدت یکسال است به یاسوج سفر کرده ودر شهرستان بویراحمد درس تاریخ دوره دوم مشغول به تدریس هست.
وی درجشنواره کشوری الگوی برتر تدریس درس تاریخ رتبه اول را کسب کرد.
پایگاه خبری عصر آشنا این موفقیت رابه استاد آریوبرزن حبیبی وجامعه فرهنگی استان تبریک عرض کرده واز خداون منان توفیقات روز افزون را برایش آرزومندیم.

در پی این موفقیت ایوب رضایی معاون آموزش ومتوسطه استان و کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در پیامهای جداگانه این موفقیت بزرگ را به ایشان تبریک گفتند که متن این پیامها به شرح ذیل هست:

به نام خدا
همکار عزیز و فرهیخته : جناب آقای آریوبرزن حبیبی اصل
این که با خیزش و جهش علمی در حوزه فاخر فرهنگ و عرصه فخیم علم و عمل در خصوص جشنواره الگوهای برتر تدریس ، دستاورده ارزنده ای مبذول داشته اید و با افتخار رتبه اول کشور ی در درس تاریخ را کسب نمودید و همچنین با تبادل افکار و بستر سازی در جهت شایستگی حرفه ای معلمان اهتمام ورزیده اید؛ به رسم احترام و اکرام از زحمات شما برادر عزیز و گرامی تقدیر و تشکر می نمایم. از حضرت سبحان توفیق حضرت عالی را در حرکت به سوی قله های فتح و ظفر و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز مسالت دارد.
ایوب رضایی معاون آموزش متوسطه استان

بنام خدا
کسب رتبه اول کشوری جشنواره الگوی برتر تدریس در درس تاریخ متوسطه دوره دوم توسط دبیر توانمند وتلاشگر جناب آقای آریو برزن حبیبی اصل را به جامعه فرهنگی استان و به ایشان وخانواده محترم تبریک می گویم واز خدای بزرگ موفقیت روز افزون ایشان را خواستاریم.

کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.