۰ نظر
۱۹۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

کشف و ضبط بیش از نیم تن مرغ منجمد خارج از شبکه توزیع

با توجه به محرز بودن تخلف از سوی عامل مربوطه مراتب صورتجلسه و تمامی محموله ضبط و در اختیار اداره تعزیرات شهرستان قرار گرفت
کد خبر : 31664
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 23:38

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا اکبر زکی نژادگفت:طبق برنامه های زمان بندی شده در راستای تنظیم بازار گشت مشترکی با اداره تعزیرات ، اداره دامپزشکی ، مجموعه نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان انجام شده و در این بازرسی مشاهده شده که یکی از عاملین مرغ کشتار روز مقدار ۵۰ کیلو گرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته و مقدار ۵۵۰ کیلوگرم مرغ منجمد خارج از شبکه ی توزیع داشته و به فروش می رساند .

رئیس جهادکشاورزی بیان داشت:با توجه به محرز بودن تخلف از سوی عامل مربوطه مراتب صورتجلسه و تمامی محموله ضبط و در اختیار اداره تعزیرات شهرستان قرار گرفته تا روند اداری این پرونده انجام گرفته و مرغ های تاریخ مصرف گذشته معدوم و مرغ های منجمد بین شهروندان توزیع خواهد شد .

وی گفت:خط قرمز تعزیرات حکومتی اجحاف و تخطی سودجویان از حقوق مصرف کنندگان است و اشد مجازات قانونی و برخورد قاطع با متخلفین اعمال می شود .

زکی نژادبیان کرد:طبق بررسی های صورت گرفته و خبرهای موثق تمامی محموله از شهرستانهای همجوار وارد بازار شهر شده که با قیمت بالاتر از نرخ دولتی به فروش می رسید .

وی درپایان گفت:انتظار داریم مردم عزیز و شریف شهرستان هر گونه تخلف در بازار را به مجموعه این ستاد گزارش داده تا جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و آرامش بازار با افراد متخلف برخورد شده و به مراجع قضایی معرفی شوند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.