داود طلوعی مطلق

کلنگ زنی بزرگترین طرح اقتصادی جنوب کشور در شهرستان بهمئی

بزرگترین طرح اقتصادی جنوب کشور درشهرستان بهمئی کلنگ زنی شد.
کد خبر : 47149
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 18:14

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی ضمن تبریک این ایام عزیز و ماندگار تاریخ گفت: این انقلاب امروز با کلنگ زنی این طرح انقلاب و تحول عظیمی در بخش کشاورزی شهرستان نوید داده شد.

ایشان افزودند ؛ با حمایت های دلسوزانه ی نماینده محترم مجلس ، فرماندار محترم ، مجموعه محترم استانداری و ریاست محترم سازمان جناب دکتر معتمدی که با حمایت‌ها و ترغیب و تشویق سرمایه گذار این طرح نهایت همکاری و تلاش برای نهایی شدن صدور مجوزات را با ایشان داشتند شاهد توسعه و پیشرفت بی بدیلی در حوزه کشاورزی شهرستان و استان خواهیم بود .
زکی نژاد بیان داشت ؛ مهمترین و بزرگترین طرح اقتصادی که در این ایام کلنگ زنی شد طرح زنجیره ای تولید گوشت سفید توسط سرمایه گذار بومی شهرستان جناب مهندس مهدی خلیلی بوده که بزرگترین طرح این استان و جنوب کشور در طول عمر پر برکت این نظام و انقلاب هست . این طرح زنجیری شامل ۵ حلقه یا واحد تولیدی می باشد که دارای ۱۷۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۳۰۰ نفراشتغالزایی غیرمستقیم بوده و اعتبار مورد نیاز این طرح تا زمان بهره برداری ۸۵۰ میلیارد تومان می باشد . فاز اول این طرح با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان شروع می شود .
وی افزود ؛ دو واحد ۳۵ هزارقطعه ای مرغ مادر گوشتی با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان برای هر واحد ، یک واحد کارخانه جوجه کشی با ظرفیت یک میلیون قطعه ای در دوره و هفده میلیون قطعه در سال با اعتبار ۱۵۰میلیارد تومان ، یک واحد کارخانه خوراک طیور با ظرفیت ۱۰۰ هزارتن در سال با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان و یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت ۶ هزار قطعه ای در ساعت با اعتبار ۱۶۰میلیارد تومان از واحدهای مهم این طرح بزرگ می باشند .
زکی نژاد در پایان گفت ؛ از اهداف این طرح مهم ؛ افزایش تولید ملی ، کاهش قیمت تمام شده مرغ ، کاهش هزینه های تولید برای سایر طرح های پرورش مرغ گوشتی و ایجاد اشتغال زایی بالا برای شهرستان می باشند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.