داود طلوعی مطلق

کهگیلویه از دست برخی آقایان محروم است/چند دستگی‌هایی که دردی درمان نمی‌کند

امام جمعه دهدشت گفت: هر اتفاقی در شهرستان کهگیلویه می‌افتد چند دستگی راه می‌اندازند که فلانی این کار را کرد؛ این حرف‌ها را رها کنید به مظلومیت کهگیلویه برسید
کد خبر : 17565
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 22:57


به گزارش پایگاه خبری عصرآشنابه نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به مسئله این روزهای مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: این مسئله باید برای ملت روشن شود که در دور جدید مذاکرات صرفا برای مذاکرات هسته‌ای نیست بلکه مذاکره برای رفع تحریم‌هاست.

امام جمعه دهدشت گفت: امروز بر اساس آمارهای داخلی و خارجی ملت ایران بعد از برجام نه به امریکا نه به وعده ها اعتماد ندارد اینکه روی کاغذ تحریم ها برداشته شود ضمانت اجرایی ندارد اینها را زمانی در این کشور دلسوزان فریاد زدند اما عده‌ای گفتند ما زبان دنیا را می فهمیم امضای کری تضمین است.

وی اضافه کرد: زبان دنیا همین بود که امضای امثال کری تضمین شد ملت ایران به وعده‌ها عمل کرد امریکا یک گام برای رفع تحریم‌ها برنداشت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: خوشبختانه دولتی بر سرکار آمد که برجام را اولویت نمی‌داند اولویت کشور اقتصاد، معیشت و جمعیت است وقتی می‌شود با یکی از کشورهای همسایه به اندازه همه اتحادیه اروپا صادرات داشته باشیم چه ضرورتی به معطل ماندن برجام داریم.خواب‌های پریشانی که برای برجام دیدند به حول و قوه الهی در این کشور کابوس شده و قطعا رویای صادقانه نخواهد بود.

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: تیم دیپلماسی چند نکته دنبال می‌کند اولا فاصله با میدان ندارد بلکه این فاصله جمع شده است،دوما مذاکرات در حال انجام برای رفع تحریم است و سوم مذاکرات هسته‌ای وقتی شکل می‌گیرد که همه تحریم‌ها برداشته شود.

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش ۱۶ آذر روز دانشجو را به همه دانشجویان انقلابی که مقابل استکبار ایستاده‌اند و به اساتید تبریک گفت و افزود: فعالیت‌های دانشجویان در انقلاب و قبل از انقلاب فراوان بود دانشجو باید بیدار، هوشیار و در صحنه باشد.

وی خلاق و بصیر بودن را از دیگر ویژگی‌های دانشجو برشمرد و گفت: اساتید دانشگاه به این مقوله ها توجه کنند جامعه خلاق دانشجویان و حوزویان و جوانان خلاق و تاثیرگذار داشته باشد از بایسته‌های جریان دانشجویی آرمان خواهی و بصیرت افزایی و مطالبه گری است مشاوره دادن به مسؤولان است اهتمام به پیشرفت ملی واقع بینی در آرمان خواهی ارزش گرایی و معنویت گرایی است.

وی با اشاره به تغییر و تحولات در دولت سیزدهم گفت: رئیس جمهور محترم و وزرای محترم دارند تلاش می‌کنند ولی در استان‌ها مخصوصا استان ما تحرکی دیده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: نکته‌ای را به مسؤولان استان عرض می‌کنم اگر بناست با مدیران فعلی کار کنید به آنها بگویید تا دغدغه داشته باشند و کار کنند و اگر بنا بر تغییر است چقدر فرصت لازم است؟

وی بیان داشت: جریان انقلابی توقع دارند اینکه از طیف‌های خاص مسؤولان انتخاب شوند نگاه غلطی است همه جریانات انقلابی در انتخابات شرکت کردند توقع می‌رود از همه جریان انقلاب استفاده شود. به همین مقدار بسنده می‌کنم وارد جزئیات نخواهم شد طولانی شدن این مسئله به صلاح استان و جامعه ما نیست.

امام جمعه دهدشت تصویب طرح جامع شهری دهدشت را مورد اشاره قرار داد و گفت: این روزها بیانیه می‌دهند فلانی این کار را کرد ولی چطور ۲۵ سال کاری انجام نگرفت! آقایان هر کسی تلاش کرد من از او تشکر می‌کنم بگذارید کار پیش برود مردم واقعیات را می‌دانند بنده هم می‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: این سهم خواهی را کنار بگذارید این آقا این کار را کرد آن آقا چکار کرد را رها کنید هر کسی این کار را کرد در حیطه وظایفش بود و باید انجام می‌داد آنها که انجام ندادند تا امروز یک زن با چهار بچه در این شهر کرایه یک میلیون تومانی بدهد گناهکارند.

خطب نماز جمعه دهدشت گفت: هر اتفاقی می‌افتد چند دستگی در شهرستان راه می‌اندازند مسایل عظیم شهرستان مانده «کهگیلویه مظلوم است.» از دست برخی از آقایان محروم است این مسائل را رها کنید.

وی تأکید کرد: به اولویت‌های شهرستان بپردازید به اشتغال، کشاورزی به زنان گوجه چین بپردازید اینها مهم است رسانه‌های شهرستان این چند قطبی‌ها را کنار بگذارند اجازه دهید کار انجام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.