تذکرات محمدی فرماندار شهرستان بهمئی؛

کوتاهی ادارات و نهادها در خدمت رسانی به مردم پذیرفتنی نیست/ آمادگی کامل ادارات شهرستان بهمئی برای برگزاری جشن های دهه فجر و بهره برداری از طرح های مختلف

امام جمعه شهر لیکک بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های گوناگون انقلاب در نقاط مختلف شهرستان تاکید کرد
کد خبر : 22457
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 23:39

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، امام جمعه شهر لیکک هم با اشاره به اینکه ، متاسفانه در جنگ رسانه ای به گونه ای عمل شد که خدمات انقلاب اسلامی ایران ، خیلی کم دیده می شود گفت: اتفاقاتی که در این نظام و انقلاب رخ داده با هیچ پیشرفتی در جهان قابل مقایسه نیست و استان ما و همچنین شهرستان ما بیشتر مدیون انقلاب اسلامی ایران هستیم.

حجت الاسلام سید یوسف افروغی با بیان اینکه موظف هستیم برخی از خدمات انقلاب اسلامی ایران را در مصاحبه ها، گفتگوها و برنامه ها باید انتشار دهیم افزود: نکات نگفته و مغفول مانده جمهوری اسلامی ایران را باید برای مردم نقل کرد تا مردم از خدمات صورت گرفته آگاهی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه، باید با جدیت بیشتری ویژه برنامه های دهه فجر و گرامیداشت سالروز انقلاب اسلامی ایران را نسبت به گذشته را انجام داد گفت : هر سال برای راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برنامه ریزی صورت می گرفت اما در برپایی این نمایشگاه هیچ اقدامی نشد که انشالله انتظار می رود امسال این نمایشگاه برگزار شود.

امام جمعه شهر لیکک، اقدامات ادارات آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه های فرهنگی مختلف در دهه فجر امسال بسیار ضروری دانست.

حجت الاسلام افروغی به نقش دانشجویان و کمیته دانشجویی که گروه زیادی از آنها در شهرستان شامل دانشجویان داخل و خارج از شهرستان هستند و می توانند برای برگزاری هر چه بیشتر برنامه های دهه فجر مفید و پر کاربرد باشند اشاره کرد و خواستار توجه جدی به این قشر شد.

وی از بخشداران مرکزی، ممبی و سرآسیاب یوسفی خواست کمیته های بخش ها، روستایی و مردمی را فعال کنند و سعی شود تا برنامه ها هم در دورترین مناطق به بهترین نحو برگزار شود.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اینکه نباید فقط به خدمات عمرانی انقلاب بسنده کرد گفت: هدف انقلاب احیای اندیشه، دین و قلب مردم بوده است.

فرماندار شهرستان بهمئی در جمع مدیران ادارات و دستگاه های مختلف این شهرستان با انتقاد از عملکرد برخی از نهادها خواستار توجه جدی به حق و حقوق عمومی مردم شد و گفت: مدیران دستگاه ها، ادارات و نهادها باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند و زمینه رضایت مندی مردم و مراجعه کنندگان را فراهم کنند.

علی محمدی رفع نیازهای مراکز بخش ها و روستائیان را ضروری ذکر کرد و از مدیران، بخشداران و دست اندرکاران خواست نسبت به پیگیری مطالبات و درخواست های مردم در مناطق مختلف شهرستان جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه از افتتاح و بهره برداری طرح های نیمه تمام و طرح هایی که نقص و یا نواقصی دارند جلوگیری خواهد کرد و با مسببان برخورد خواهد کرد گفت: باید پروژه ها و طرح هایی که قرار است به بهره برداری برسند کاملا تکمیل و بدون هیچ گونه نقصی باشند.

فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه شورای اداری این شهرستان که به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه فجر و برنامه ریزی برای بهره برداری از طرح های مختلف در این دهه و در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت : ایجاد زمینه برای حضور و مشارکت همه اقشار بویژه جوانان ، در مدیریت و اجرای مراسم‌ها ضروری است و این مشارکت، همکاری و تعامل برای برگزاری با کیفیت برنامه ها، یک فعالیت بسیار خوب فرهنگی است که می‌تواند ارزش‌های انقلاب را بیشتر به نسل های امروزی بشناساند.

علی محمدی با اشاره به اینکه، کمیته‌های ۲۴ گانه دهه فجر باید در اسرع وقت جلسات خود را برای انجام وظایف و برنامه‌های مفید، باشکوه و هدفمند برگزار کنند افزود: مجموعه‌ای از اهداف، شرح وظایف و ترکیب کمیته‌ها به صورت پیشنهادی برای مسئولان کمیته‌ها تبیین شده تا بتوانند این برنامه‌ها را با توجه به ظرفیت و توانایی خود گسترش دهند.

وی با اشاره به اینکه، در تلاش هستیم تا نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های با کیفیت تر، متنوع‌تر و بهتری را برای بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌ صورت دهیم گفت : مسئول هر کمیته در سریع ترین زمان ممکن برنامه‌های اجرایی خود در نقاط مختلف شهر، مراکز بخش ها و روستاها را به فرمانداری شهرستان ارائه دهند.
مسئول دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی هم ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین و گرامیداشت روزتکریم مادران وهمسران شهدا به بیان شخصیت آن بانوی محترمه پرداختند و گفت : شجاعت ، فصاحت و علاقه ام البنین به اهل بیت ع مخصوصا امام حسین ع ستودنی است.

حجت الاسلام موسوی منش درادامه صحبتهای خود به بیان دو مقوله روشن بینی، استواراندیشی در فکر و اندیشه و داشتن بصیرت و رعایت تقوی الهی اشاره کرد و گفت : این ویژگی ها ازصفات مدیران و کارمندان درتکریم ارباب رجوع هست.

وی با تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر خواهان همکاری و مشارکت همه مدیران در برپایی جشنها و برنامه های گرامیداشت دهه فجر شدند.

بخشدار مرکزی بهمئی مشکلات اساسی و مورد مطالبه مردم را در حوزه ی بخش مرکزی، حل مشکل اختلاف مرزی مارشاهی و گنبد بردی با رامهرمز ، حل مشکل نگهداری چاه آب پشت کوه ملاطهماسب توسط امور عشایر و ابفای روستایی، زیر سازی و آسفالت ورودی روستای خشاب شیرین به متراژ حدود ۲۵۰ متر ، پشت کوه ملاطهماسب ۵۰۰ متر ، شهرک ولی عصر ۱۰۰۰متر
ذکر کرد و گفت : همکاری اداره‌ برق در تامین روشنایی معابر روستایی به ویژه روستاهای فاقد دهیاری ، اجرای روکش محور قلات با توجه به وجود مجتمع گلخانه‌ای وکارخانجات شن و ماسه و مرغداری‌ وچندین روستا و یکی از محورهای ورودی به شهرستان ومیزان بالای تردد هم از دیگر اقدامات است.

آرمان خوب رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان بهمئی هم از بهره برداری طرح آسفالت واحداث پارک روستای بابااحمد در قالب اجرای طرح هادی بااعتباری بالغ بریک میلیارد و هشتصد میلیون تومان خبر داد.
غلامعلی مویدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، درخصوص برگزاری جشن دهه فجر درتمامی مدارس شهرستان به نحومطلوب ، طبق بخشنامه ودستورالعمل استانی وکشوری خبر داد و گفت : دربخشهای ممبی ، سراسیاب یوسفی ، دهستان کت و شهرک ولیعصر هم جشن مشترک با همکاری اداره جهاد کشاورزی خواهیم داشت ودرمدارس شهری وپرجمعیت ، علاوه براستفاده نیروهای اداری و عملیاتی از ظرفیت پیشکسوتان انقلاب بعنوان سخنران استفاده خواهد شد.

غلامعلی مویدی گفت : درخصوص حامل های انرژی مدارس انتظار میرود ادارات آب ، برق و گاز طبق مصوبات هیئت دولت ومصوبات استان که مدارس ازپرداخت بهای مصرفی معاف هستند ازفرماندار محترم انتظار دارم مدیران مذکور را توجیه تا در اینخصوص همکاری بیشتری نمایند.

رئیس اداره برق شهرستان بهمئی، از افتتاحیه ۵ پروژه توسعه تک پایه های شهری،سیم به کابل روستاهای (بوربادی،دوراک،پاراه اردشیر، سیدصالح، بنه کلو) ، توسعه روستای شهید دیاله، توسعه روستای لپ لپو، توسعه ونصب ترانس ساختمان شهرداری با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی ۴ پروژه تک پایه های روستایی مرکزی، نصب تابلو ها،روستای زورآزما، سیم به کابل روستاهای (قبرقیصر،گچ بلند،قلات،اسلام آباد،نی کن، گرمانشاد، تنگوله انجیر،علی عسکری، چاه روغنی، گردکوچک، ممبی، چهارراه چری،شهرک ولیعصر)
بااعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان خبر داد.

کوثری با اشاره به اینکه، ادارات نسبت به پرداخت بدهی خوداقدام عاجل کنند در غیر اینصورت در معرض قطع برق قراردارند افزود : برای جلوگیری از قطع برق ادارات و نهادها به اندازه کافی همکاری وفرصت داده شد،

وی با اشاره به اینکه، اینکه مدیری بنشیندتا از مرکز استان برای اداره مربوطه اش، هزینه ناچیزی واریز شود قابل قبول نیست،باید به مرکز استان و نهاد خود مراجعه کنند و هزینه هایشان را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه، باتوجه به فرا رسیدن فصل سرما واستفاده روستائیان فاقد گاز ،از برق جهت گرمایش (آبگرمکن برقی وبخاری برقی) بدلیل عدم بخشودگی ویارانه مصرفی برق دراین فصل سرد، بابدهی های سرسام آوری مواجهه می شوند گفت : انتظار می رود بخشداران و دهیاران اطلاع رسانی کافی را در این زمینه داشته باشند، و متولیان امر بایست سوخت رسانی نفت سفیدبه روستاییان راتسریع ببخشند.
کوثری گفت : جهت جلوگیری ازسرقت شبکه های سیمی حدود ۱۳ روستا سیم به کابل شد و ۱۲ روستای دیگر دردست اقدام می باشد.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی، گفت : با توجه به آبگیری سد ایلی اباد و بالا آمدن سطح آب ، پل سندان در مسیر روستای ایلی اباد در مسیر آبگیری سد قرار گرفت و پایه های پل به زیر آب رفت که نیازمند تمهیدات فوری است.

رضا راهدار بهمئی افزود : با بالا آمدن سرریز جهت افزایش ذخیره آب ، ضروری است پل سندان جابجا شده و همچنین با توجه به عدم وجود راه ارتباطی نیاز به احداث جاده بین مزارع به چشم می خورد.

وی همچنین گفت : جهت تکمیل سد ایلی آباد نیازمند تخصیص اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری هستیم که تاکنون از ۳۶ میلیارد تومان میزان ۵ میلیارد تومان تخصیص داده شد که جهت تکمیل نیازمند تخصیص همه مصوبات هستیم و از فرماندار محترم تقاضای پیگیری لازم را داریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی هم با اشاره به اینکه، دو پروژه آماده افتتاحیه در حوزه گردشگری شهرستان از جمله افتتاحیه سوئیت ها و مهمانسراها در تنگ ماغر با اعتبار ۷۲۰ میلیون تومان ، که سال شروع ساخت این طرح ۱۴۰۰ از محل اعتبارات جهش تولید است گفت : افتتاحیه اردوگاه تفریحی رفاهی که توسط بخش خصوصی از اعتبارات اشتغال روستایی با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان و از سال ۱۳۹۷ شروع به کار گردید از دیگر طرح های افتتاحی است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , 27 دی 1400 - 10:37

درود بر فرمانده سپاه

ناشناس دوشنبه , 27 دی 1400 - 10:38

درود بر عکاس