داود طلوعی مطلق

گروه جهادگران جامعه پزشکی شهرستان بهمئی برترین گروه جهادی جامعه پزشکی استان معرفی شد

یکی از رسالت های بسیج جامعه پزشکی، برقراری عدالت در سلامت و دیگری محرومیت زدایی می باشد
کد خبر : 5287
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 1:00

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،قادر والی زاده گفت:گروه جهادی شهیدفیاض بخش جامعه پزشکی بهمئی برترین گروه جهادی جامعه پزشکی استان شناخته شد.

مسئول گروه جهادی شهیدفیاض بخش بهمئی گفت:تبریک و توفیق روز افزون خدمت جهادگران مخلص و زحمت کش کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهمئی و این شکوه و تجلیل جز تلاش و همت شما عزیزان میسر نخواهد بود و بعنوان عضو کوچکی ازین مجموعه این موفقعیت را به زحمت کشان عرصه سلامت و همچنین سبزپوشان سپاه پاسدارن همیشه در صحنه به جهت برترین گروه جهادی جامعه پزشکی استان جدیت و خدمات رایگان به مناطق محروم را نقطه قوت و اوج کمالات می دانیم .

والی زاده بیان کرد:یکی از رسالت های بسیج جامعه پزشکی، برقراری عدالت در سلامت و دیگری محرومیت زدایی می باشد و به یاری خداوند منان و متعال و با همکاری سبز پوشان همیشه در صحنه و همچنین زحمت کشان عرصه سلامت این دو اصل را پیشه قرار داده ایم تا بتوانیم آنچه راکه لایق و شایسته این عزیزان هست بتوانیم به نحو احسنت به اجرا بگذاریم .

والی زاده گفت:در طول سال ۹۹ کانون جهادگران جامعه پزشکی با ارئه خدمات گسترده در سطح شهرستان در قالب گروه جهادی ازجمله خدمات رایگان بهداشتی درمانی ، پزشکی ، داروی رایگان ، خدمات مامایی ، مشاوره و دیگر آموزش های بهداشتی ، پوشش کلی در شرایط بحرانی منحوس کرونا ، ارسال بسته های معیشتی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان بهمئی به مردم عزیز این دیار بود .

وی درپایان گفت: از خداوند منان و متعال آرزوی موفقیت تندرستی عزت سربلندی را به جهت ارتقاء جایگاه جهادی هرچه باشکوه تر از قبل برای همه عزیزان و تک به تک اعضای گروه جهادی شهرستان بهمئی  مسئلت دارم واز همه مسولان ومردم شهرستان بهمئی که به هرنحوی با گروه جهادی تعامل و ارتباط داشته  و از کوچکترین کمکی برای مردم دریغ نورزیدند صمیمانه  تقدیر وتشکر میکنم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.