داود طلوعی مطلق

گفتگوی اختصاصی باسرباز نمونه شهرستان رامهرمز

سرباز پاسگاه ابوالفارس سرباز نمونه شهرستان رامهرمز شد
کد خبر : 1984
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 23:38

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، مهرداد روشن سرباز پاسگاه ابو الفارس به عنوان  سرباز ساعی نیروی انتظامی شهرستان رامهرمز انتخاب و از طرف جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز لوح سپاس به وی اهداء شد.

عصرآشنا:لطفا خودتان رابیشتر معرفی کنید:

سرباز:مهردادروشن دارای ۲۱سال سن و مدرک دیپلم از روستای  ابوالفارس در حال حاضر مشغول گذراندن خدمت مقدس سربازی در پاسگاه ابوالفارس شهرستان رامهرمزهستم.

عصرآشنا: چندماه مشغول خدمت مقدس سربازی هستی وچندماه از سربازی باقیمانده؟

مهردادروشن: حدود یکسال خدمت مقدس سربازی را گذراندم و تقریبا ۶ماه دیگه از خدمتم مانده هست.

عصرآشنا:بهترین خاطره دوران خدمتت؟

مهردادروشن:اول خدمتم پاسگاه خرمدژ شهر الهائی که زیر نظر اهواز بود خدمت میکردیم و دور از خانواده خصوصا دلتنگ پدر ومادرم میشدم تا اینکه دنبال انتقالی رفتم  وجناب سرهنگ دالوند با انتقالم به شهرستان رامهرمز موافقت کرد  وبعد از مدتی هم جناب سرهنگ سهرابی با انتقالیم از رامهرمز به زادگاهم موافقت کردندومرا پیش پدر و مادرم فرستادند. همه ی دوران خدمت مقدس سربازی خاطرات شیرین هست ولی این این بهترین وشیرین ترین خاطره ام بود وجای  تقدیر وتشکر ویژه از جناب سرهنگ دالوند،جناب سرهنگ سهرابی و جناب سروان منجمی دارم ، انشالله همیشه و در همه  حال صحیح وسلامت ودعای عاقبت بخیری برایشان دارم.

عصرآشنا: بدترین خاطره دوران خدمت تا به حال؟

مهردادروشن:بدترین خاطره  جاده اهواز و اندیمشک با شوتی سوارها درگیر شدیم تقریبا ساعت سه شب بود جهت گشت زنی سطح حوزه استحفاظی بودیم با جانشین پاسگاه جناب سروان منجمی که با اعلام مرفوک بار قاچاق از اندیمشک به سمت اهواز در حال حرکت بودند موقع ایست بازرسی هر چه ایست دادیم و تابلو تکان دادیم فرارکردند وبالاخره آنهارا متوقف ودستگیرکردیم.

عصرآشنا: چه چیزی باعث شده بعنوان سرباز نمونه انتخاب شوید؟

مهردادروشن: تعهد به کار واخلاق خوب ،پایبند بودن به نظم و انضباط اداری  

عصرآشنا: حرف و کلام آخر؟

مهردادروشن:درپایان تقدیر وتشکر دارم ازجناب سرهنگ نجم الدین سهرابی،جناب سرهنگ عنایتی،،ستوانیکم عزت اله تاخته وهمه همکاران عزیزم که مرا قابل دانستن و بعنوان سرباز نمونه انتخاب کنند وانشاالله که بتوانم در ادامه راه خدمت مقدس سربازی و زندگی سرباز خوبی برای محافظت از وطن وکشور عزیزم ایران اسلامی باشم.

وبازهم تقدیر وتشکرویژه دارم از سرهنگ سهرابی،سرهنگ دالوند،سروان منجمی که تلاش کردند تا دوران  مقدس خدمت سربازی را در کنار ونزدیک خانواده ام باشم درپایان هم تقدیر وتشکر دارم ار پایگاه خبری عصر آشنا که وقتشان را دراختیار بنده قرار داده اند.

پایگاه خبری عصر آشنا این موفقیت را به سرباز جوان تبریک گفته وانشالله که درتمامی مراحل زندگی موفق ومؤید باشندو از اینکه وقت خود را دراختیار خبرنگارماقرار دادند ممنون وسپاسگزاریم.

بسم الله الرحمن الرحیم

(سرباز نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون است.)

همکار گرامی:سرباز وظیفه مهرداد روشن

خدمت سربازی افتخاری است برای جوانان غیور و متدین ایران اسلامی که ،همواره با بهره گیری از آموزه های دینی و انقلابی در راه دفاع از استقلال و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجامدت می نمایند.

اکنون که با لطف الهی و تلاش مستمر در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان((سرباز ساعی سال ۱۳۹۹)) ناجا انتخاب شده اید ضمن ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از تلاش های جناب‌عالی امید است در سالی که به نام((سال جهش تولید)) مزین گردیده با اتگال به خداوند تبارک و تعالی و در ظل توجهات امام عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امان خامنه ای عزیز(مدظله العالی)،همواره موفق و سربلند باشید.
                                                             فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز

                                                                   سرهنگ نجم الدین سهرابی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.