۰ نظر
۲۰۴ بازدید

داود طلوعی مطلق

گلایه ورزشکاران بهمئی از مدیرکل ورزش وجوانان استان/تنهاورزشگاه چمن شهرستان پاسخگوی مسابقات کشوری نیست

ورزشکاران بهمئی خواهان توجه به مشکلات زمین های ورزشی و فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای میزبانی مسابقات کشوری هستند.
کد خبر : 4014
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 11:09

ورزشکاران بهمئی خواهان توجه به مشکلات زمین های ورزشی و فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای میزبانی مسابقات کشوری هستند.

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از آوای ماغر؛ باتوجه به آغاز لیگ دسته سوم فوتبال کشور،حضور یک تیم بهمئی در این لیگ و میزبانی شهرستان برای بخشی از این مسابقات، ورزشکاران شهرستان به دلیل کمبود زیرساخت ها برای میزبانی از مسئولان استانی وشهرستانی گلایه مند هستند.

وزرشکاران بهمئی در این راستا به خبرنگا ما گفتند:تنها چمن طبیعی این شهرستان پاسخگوی این همه مسابقات نیست و درحال حاضر هم برای مسابقات کشوری وشهرستانی  مهیا نیست و باکوچکترین باراندگی زمین چمن و ورزشگاه دچار مشکل آبگیری می شوند  که امکان برگزاری مسابقه وجود ندارد و تردد در آنها صورت می گیرد .تیم شهدای بهمئی امسال با ورود به لیگ دسته سوم کشور باید در شهرستان، میزبان خوبی برای این مسابقات باشد اما متاسفانه چمن نامناسب ورزشگاه برای این مسابقات اصلا خوب نیست و چهره ورزشی شهر را در بدو ورود به مسابقات کشوری دگرگون کرد.

ورزشکاران با تاکید بر اینکه چمن پاسخگوی مسابقات کشوری وشهرستانی نیست،گفتند: مسئولان به فکر راه حل خوبی برای برون رفت از این مشکل باشند.

ورزشکاران شهرستان بهمئی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل ورزش وجوانان، استاندار،فرماندار وامام جمعه شهرستان درخواست دارند که بودجه ای برای ترمیم تنها چمن این شهرستان  اختصاص داده و درصورت امکان بودجه چمن بزرگ مصنوعی برای شهرستاندر نظر بگیرند.

یکی از مربیان این تیم های ورزشی گفت:با توجه به پتانسیل های بالای ورزشکاران شهرستان، ما باید یک میدان چمن مصنوعی بزرگ در کنار ورزشگاه شهیدرجائی داشته باشیم تا بتوانیم با خیال راحت و آسوده در  مسابقات کشوری و منطقه ای حضور داشته باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.