آسیه مجیدی مهر

یادواره خانگی بسیجی شهید علی خلیل پور به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سرآسیاب برگزار شد

الگو کردن انقلاب اسلامی را از وظایف ملت ایران دانست و تصریح کرد: رسالت ما زمینه سازی برای حکومتی است که انبیاء و اولیاء بشارتش را داده اند. ما باید زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(ع) باشیم و تحقق این امر فداکاری و ایستادگی می خواهد.
کد خبر : 64844
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 21:24

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا مراسم گرامیداشت و یاد ونام خاطره بسیجی شهید علی خلیل پور به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سرآسیاب برگزار شد.

برادر پاسدار بهنام قربانی فرمانده حوزه‌مقاومت بسیج مالک اشتر ؛ ضمن عرض سلام‌و‌خیر مقدم به همه حاضرین در محفل شهدا، و عرض‌تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه ابتدا طی سخنانی در مورد شهدا گفت: شهید یعنی حی و حاضر اگر فاصله زمانی بین شهدای دفاع مقدس و شهدای صدر اسلام برداشته شود شهدای ما هم مثل شهدای صدر اسلام اجر و پاداش دارند و شهید قلب تاریخ است و شهدا شمع محفل بشریتند.

در ادامه قربانی اشاره کردند، که یادواره های خانگی شهدا، که با همکاری فرماندهان پایگاه های بسیج، و دهیاران وشوراهای اسلامی و با هدف گرامیداشت یاد و نام و‌خاطره وزنده نگهداشتن ایثار این عزیزان در سطح بخش وروستا های مختلف درحال تدارک و برگزاری است که انتظار میرود؛ فضاهای خانه ها، وروستاها به عطر ونام و شهدا امیخته وآشنا شوند؛

سرهنگ‌ پاسدار منوچهر نورایی جانشین ناحیه مقاومت‌بسیج بهمئی گفت:  که شهادت مرگ دلخواهی است که شهید خود انتخاب میکند و هر وقت جبهه توحید خلع سلاح شود و راهی برای شکست دشمن نباشد شهید با ریختن خون خودش دشمن را رسوا میکند و در دوران دفاع مقدس اعتقاد ما این بود که درنگ امروز فردای اسارت باری به دنبال دارد و عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی به واسطه خون شهدای ما میباشد.

سرهنگ نورایی در ادامه درباره هشت سال دفاع مقدس سخنرانی اشاره کردند و افزودند کهجبهه اوج عبادت و عبودیت بود. حرفی جز اخلاص، جز خدا، جز نماز، جز تسلیم، چیز دیگه‌ای توی میدان‌های نبرد شما نمی‌دیدید.

سرهنگ نورایی در پایان این نکات را یاداور شدند که،  اگر می‌خواهید شهداء از ما راضی باشند اون عبادت و عبودیت را در جامعه زنده کنید، احیاء کنید.

الگو کردن انقلاب اسلامی را از وظایف ملت ایران دانست و تصریح کرد: رسالت ما زمینه سازی برای حکومتی است که انبیاء و اولیاء بشارتش را داده اند. ما باید زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(ع) باشیم و تحقق این امر فداکاری و ایستادگی می خواهد.

در پایان این مراسم سالاری خرم ریاست محترم بنیاد شهید شهرستان؛ ضمن دیدار با مادر و خانواده شهید علی خلیل پور؛ به برسی مشکلات این عزیزان پرداخته، و قول مساعد دادند به جهت برطرف کردن این‌موارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.