کسب رتبه اول واکسیناسیون کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دکتر یزدانپناه از کسب رتبه اول واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجويان استان توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد
کد خبر : 16124
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 23:37

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دکتر یزدانپناه رئیس این دانشگاه گفت :بر اساس گزارش عملکرد واکسیناسیون کووید ۱۹ نظام آموزشی کشور تا ٣٠ آبان ماه ،دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رتبه اول کشور را کسب کرد.

دکتر یزدانپناه با بیان اینکه در مجموع پوشش کامل واکسیناسیون در نوبت اول و دوم در بین دانش آموزان پایه هفتم تا دوازدهم در کل کشور به ترتیب ٧٩ و ۵۴ درصد بوده است گفت:کهگیلویه وبویراحمد با میانگین پوشش در نوبت های اول و دوم به ترتیب ٨٩ و ٧٩ درصد تزریق واکسن رتبه اول را کسب کرده است.

وی افزود: درمجموع بیش از حدود ١١٢ هزار دوز واکسن به دانش آموزان استان تزریق شده است.

دکتر یزدانپناه همچنین به رتبه اول کشوری واکسیناسیون دانشجویان استان توسط دانشگاه علوم پزشکی در نوبت اول اشاره کرد و افزود: در نوبت اول واکسیناسیون این دانشجویان ۹۴درصد و در نوبت دوم نیز ٨٩ درصدواکسن تزریق شده است.

وی ضمن تشکر و تبریک به پرسنل حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، والدین دانش آموزان ، معلمین و سازمان آموزش و پرورش استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها اظهار امیدواری کرد که انشاالله به زودی شاهد حضور دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه ها باشیم.

پایگاه خبری عصرآشنااین موفقیت با ارزش را به پرسنل خدوم و زحمتکش استان کهکیلویه وبویراحمد وعلی الخصوص پرسنل شهرستان بهمئی تبریک عرض می نماید.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.