۰ نظر
۱۶۴ بازدید

مسلم مختاری

اولین نشست شورای اداری دولت سیزدهم در شهرستان بهمئی

تاکید بر فعال شدن ادارات و نهادها، سرعت بخشی در خدمت رسانی به مردم، پرهیز از نادیده گرفتن حقوق مردم، گلایه مندی مردم از بانک ها، قطع درختان در حومه شهرستان، رسیدگی به وضعیت بازار، بررسی مشکلات طرح های عمرانی، فعال نمودن کمیسیون های تعطیل در شهرستان
کد خبر : 19417
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 23:47

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار بهمئی در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در دولت سیزدهم، با اشاره به وظیفه سنگین این فرمانداری و دولت در خدمت رسانی به مردم بهمئی و پرهیز از کوتاهی در انجام وظایف گفت: تغییر مدیران، امری طبیعی است، اما همه مدیران موظفند که تا آخرین لحظه کاری خود در امر خدمت رسانی فعال باشند و کوچکترین سهل انگاری در عدم خدمت رسانی به مردم پذیرفتنی نیست.

علی محمدی با بیان اینکه، تا الان تصمیم به تعویض و تغییر هیچ مسئولی نگرفتم و همه مدیران باید تا لحظه آخر و پر انرژی در راستای خدمت به مردم اقدام و فعالیت کنند افزود : مدیران دستگاهها باید نهایت احترام به دیگر نهادها، دستگاهها و پر هیز از موازی کاری را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه طبیعتا مدیرانی در شهرستان بکار گرفته خواهند شد که حتما در شهرستان بهمئی مستقر باشند و درد و رنج مردم، نبود امکانات، قطعی برق و آب و سختی ها را در همین جا تجربه کنند گفت: تکریم مردم، همراه با رسیدگی به امورات انها از وظایف اصلی ما در نزدیکترین تا دورترین نقطه شهرستان است و در این زمینه هیچ منطقه ای را نادیده نخواهیم گرفت.

فرماندار بهمئی با تسلیت ایام فاطمیه بر برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این ایام، سیاه پوش کردن محیط تاکید کرد.

علی محمدی رسیدگی سریع به وضعیت بازار شهر لیکک و دیگر مناطق شهرستان را خواستار شد و گفت : نباید حق و حقوقی از مردم در این زمینه پایمال شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین گلایه مندی مردم از عملکرد بانک هاست گفت: بانک ها باید با مدیریت درست و تکریم مردم، زمینه رضایت مندی آنان را فراهم کنند.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه تمام طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان بهمئی را با دقت ارزیابی خواهیم کرد گفت: مشکلات تمام طرح ها بررسی و دستورات لازم اتخاذ خواهد شد.
علی محمدی خواستار همکاری همه مردم و ادارات با عشایر و اداره این مجموعه شد.

وی همچنین قطع برخی از درختان را در مناطق اطراف شهرستان امری نامناسب برشمرد و گفت : این موضوع را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

فرماندار بهمئی گفت : در شهرستان ما کمیسون های متفاوتی وجود دارد که هرکدام مربوط به نهادهای مختلف هستند این در حالی است که این کمیسیون ها طی یک سال گذشته هیچ وقت فعالیتی نداشته اند.

علی محمدی، گفت : ادارات باید تمام برنامه ریزی های خود را با فرمانداری هماهنگ کنند و از برنامه ریزی خودسرانه خودداری نمایند.

ریحانی رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در این نشست بر توزیع عادلانه نهاده های دامی بین کشاورزان، دامداران و عشایر، دقت در ثبت قرار دادهای بین شهرداری و پیمانکاران، توجه جدی به تکریم مردم، پرهیز از جنجال آفرینی و حاشیه سازی تاکید کردند و گفت: مجموعه قضایی در کنار مردم و مسئولان تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت و آسایش مردم و قانونی نمودن امورات اداری شهرستان بن کار خواهد گرفت.

حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی هم در این جلسه بر اجرای دقیق قوانین، پرهیز از قانون شکنی، رعایت حق انصاف، اجرای عدالت و توجه جدی به خواسته های عمومی تاکید کرد و گفت: انتظار می رود با همکاری همه نهادها و دستگاه ها امر خدمت رسانی به مردم سرعت بیشتری بگیرد و دستگاه قضایی هم همچون گذشته در کنار مردم و مسئولان خواهد بود.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.