۰ نظر
۱۲۷ بازدید

مسلم مختاری

شهرستان بهمئی غرق در عزای حاج قاسم و شهادت دخت نبی اکرم با حضور گسترده مردم+ تصاویر

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها و بانوی گرانقدر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان بهمئی
کد خبر : 20666
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 21:03

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا فرماندار شهرستان بهمئی در جمع مردم این دیار و مراسمی که در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شهر لیکک برگزار شد به بیان رشادتها و افتخارات سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی درسهای بزرگ و آموزنده ای برای نسل های مختلف و بویژه نسل امروزی دارد، پس باید از زوایای مختلف این مکتب نهایت بهره را برد.

علی محمدی شهادت را ویژه ی مردان خاص خداوند باری تعالی ذکر کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران با داشتن مردان بزرگی همچون حاج قاسم، افتخارات زیادی را در ایران و فرا تر از مرزها کسب کرده است تا جایی که بزرگان جهان به داشتن چنین شخصیتی افتخار و مباهات می کنند.
وی همچنین از حضور مردم شهرستان بهمئی در این مراسم و ویژه برنامه های مختلف قدردانی کرد و خواستار بهره بردن از فضای معنوی این روزها شد.

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، قرائت زیارت، شعر خوانی نونهال بهمئی، مداحی مداح اهل بیت مازیار قشقایی و پخش فیلم هایی از حاج قاسم از ویژه برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم از خانواده های شهید مدافع امنیت یونس پور جلو، شهید مدافع حرم احسان فتحی، شهید مدافع امنیت سید علی هاشمی و شهید مدافع حرم سید اصغر فاطمی تبار قدردانی شد.

گفتنی است این برنامه به همت هیئت مدافعان حرم، هیئت رهروان حسینی ، هیئت بقیه الله مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ، کانون مداحان شهرستان ، سپاه پاسداران و ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.