مسلم مختاری

گرامیداشت شهادت بانوی مکرم اسلام و سردار سلیمانی/ انتقاد از تاخیر طولانی در تکمیل نشدن برخی از طرح های عمرانی درشهرستان بهمئی

مراسم تجمع هیئات مذهبی شهرستان بهمئی به میزبانی هیئت جوانان حسینی و با حضور آیت الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر : 21490
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 21:19

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ آیت الله سیدنصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم شهرستان بهمئی گفت: دین مبین اسلام رهاورد نبی مکرم اسلام از پروردگار جهانیان است که می توان بالاترین و بیشترین بهره را از این دین کامل برد.

آیت الله سیدنصیر حسینی با اشاره به نقش ائمه معصومین و انبیای الهی در زندگی بشر، بر ترویج آموزه های دینی متناسب با نیازهای روز جوانان انقلابی تاکید کرد و افزود: امروزه جمهوری اسلامی ایران به جوانان برومندی همچون جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد و غیورمردان و شیر زنانی مثل مردم دیار بهمئی افتخار می کند.

وی همچنین با گرامیداشت شهادت بنت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: نقش بی بدیل این بانوی گرانقدر در تبین اسلام انکار ناپذیر است و بانوان سرزمین ما باید ادامه دهنده مسیر و راه این بانوی بزرگوار باشند.

آیت الله سیدنصیر حسینی دومین سال به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و با اشاره به اینکه جهانیان و بویژه مسلمانان به وجود چنین انسان ممتازی افتخار می کنند گفت: حاج قاسم سرشار از دلاور مردی، مردانگی و رشادت بود و هرگز برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از روند کند برخی از طرحها و پروژه های عمرانی شهرستان بهمئی، خواستار تسریع در تکمیل و راه اندازی این طرحها برای خدمت به مردم شد و گفت: سهل انگاری در خدمت رسانی به مردم، پذیرفتنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ، ناتمام ماندن طرح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک را یکی از مهمترین مشکلات اساسی مردم این دیار بر شمرد و ادامه داد: تکمیل نشدن این طرح باعث مراجعه بیماران و مردم این شهرستان به استان های همجوار، افزایش هزینه های طول مسیر و درمان، خطرات جاده ای و دهها مشکل دیگر شده است که مسئولان باید هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری و مرتفع کنند.

وی همچنین به طول انجامیدن طرح آبرسانی به شهر لیکک و حومه و مشکلات مسیرهای ارتباطی و راههای این شهرستان را از دیگر معضلات و درخواست های عمومی برشمرد و افزود: انتظار می رود تمهیدات لازم برای تکمیل این طرح ها اندیشیده شود.

امام جمعه شهر لیکک در این مراسم با قدردانی از حضور میمون و خوش یمن آیت الله سیدنصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بهمئی و تقدیر از توجه جدی ایشان به موضوعات مختلف شهرستان بهمئی گفت: مردم شهرستان بهمئی در طول سال های انقلاب همواره در تمامی صحنه ها افتخار آفرین بوده اند و این موضوع خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به این اهالی را ضروری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی، توجه هر چه بیشتر مسئولان استانی به موضوعات، مشکلات و درخواست های عمومی مردم این شهرستان را خواستار شد و افزود: انتطارات مردم این شهرستان از جنبه های مختلف ، دقیق و به حق هست و از آیت الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار پیگیری مجدانه داریم.

وی همچنین سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه کبری و دومین سال شهادت سردار دلها را گرامیداشت و گفت: مردم بهمئی در ایام فاطمیه، گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و استقبال و میزبانی از شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند که جای قدردانی دارد.

در این مراسم ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و عزاداری در رسای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا شد.

گفتنی است این مراسم تجمع هیئات مذهبی شهرستان بهمئی به میزبانی و همت هیئت جوانان حسینی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر لیکک و با حضور گسترده مردان و زنان بهمئی و بویژه جوانان این دیار برگزار شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

گ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.