مسلم مختاری

نقش مثبت کمیته امداد استان در تامین مسکن نیازمندان/خانه دارشدن ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد اُستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون

۶ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان بهمئی صاحب خانه شدند
کد خبر : 22152
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 22:41

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، در مراسم بهره برداری از ۶ واحد مسکن مدد جویی زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۵۰۰ مسکن با کمک نهادهای مختلف ، خیرین ، کمیته امداد و بنیاد مسکن برای مددجویان نیازمند احداث و تحویل آنها شد گفت: این واحد‌ها با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال ساخته و به مددجویان تحویل داده شد.
آقای مبشری با اشاره به اینکه با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۹۰ مسکن برای نیازمندان در شهرستان چرام ساخته می شود افزود: هر واحد با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مساحت ۷۲ مترمربع از محل اعتبار کمیته امداد، کمک خیرین و با کمک نهادهای مختلف ، خیرین ، کمیته امداد و بنیاد مسکن برای مددجویان نیازمند احداث و تحویل آنها شد ساخته شد افزود : امسال بیش از ۴۰۰ خدمت عمرانی در زمینه خرید، تعمیر، ساخت، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن به مددجویان ارائه شده است.

وی ، یکی از رسالت های کمیته امداد را تهیه مسکن مناسب برای افراد تحت پوشش ذکر کرد و با بیان اینکه ، اغلب مسکن های تحویل داده شده در مناطق محرومِ دارای اولویت کمیته امداد از جمله شهرستان بهمئی است گفت : ساخت مسکن به همت کمیته امداد و جذب و جلب مشارکت های خیرین و نیکوکاران یکی از فعالیت های این نهاد انقلابی است و خوشبختانه در یک مرحله یکی از خیرین نیکوکار ۱۲ مسکن را در استان با اهدای هزینه ساخت به کمیته امداد هدیه کردند که امروز این واحد مسکونی به نمایندگی از ۶ واحد مددجویی افتتاح و به خانواده های نیازمند تحویل داده شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، با اشاره به اینکه ۶ منزل مسکونی دیگر که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند به زودی تحویل خانواده های نیازمند خواهد شد ادامه داد: در کنار احداث و ساخت واحدها و منازل مسکونی محرومین در مناطق مختلف اُستان ، موضوع تعمیرات منازل مددجویی ، ایزوگام و گازکشی هم در دستور کار این نهاد است.
قباد مبشری با اشاره به اینکه ، سه هزار و ۳۷۰ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان بدون مسکن و یا زمین برای ساخت واحد مسکونی هستند گفت : این تعداد شامل ۲ هزار و ۸۵ نفر ساکن مناطق شهری و هزار و ۲۸۵ نفر نیز ساکن روستاهای مناطق مختلف در اُستان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی ابراز اُمیدواری کرد که با مساعدت و مشارکت هر چه بیشتر خیران و نیکوکاران ، مسئولان استانی اقدامات مؤثری در زمینه بهره ‌مندی مددجویان زیر پوشش این نهاد برای تامین مسکن صورت گیرد.
گفتنی است بیش از ۴۷ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.