۰ نظر
۱۲۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

اختصاص سینما به شهرستان امری ضروریست/بازدیدازمجتمع فرهنگی وهنری فجربهمئی

سالن مجتمع فرهنگی وهنری بهمئی و زیر ساخت و فضای آن برای تبدیل شدن به سالن سینمایی بسیار مناسب هست
کد خبر : 22767
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 14:08

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ،امیر مسلمی نیاگفت:معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاد استان در راس هیاتی از ،سالن آمفی تئاتر شهر لیکک بازدید نموده و آن را مناسب برای تبدیل به سالن سینمایی دانستند.

علیبازی معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان در بازدید از سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگ وهنری فجرشهرستان بهمئی این سالن و زیر ساخت و فضای آنرا برای تبدیل شدن به سالن سینمایی بسیار مناسب دانست وگفت: با تدابیری که اندیشیده شد در آینده نه چندان دور در این سالن تجهیزات سینمایی نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود همکاری سایر دستگاه ها از جمله فرمانداری جهت تامین اعتبار برای ساخت محوطه آن را ضروری دانست وبعد از بازدید از سالن و در دیداری صمیمی با فرماندار شهرستان موضوع را مطرح ،که با استقبال خوب فرماندار روبرو شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از چنین اتفاق خوبی در شهرستان گفت: انشاالله جهت هرگونه همکاری نهایت تلاش خود را در این مسیر بکار می بندیم.

محمدی فرماندار شهرستان در سخنان خود به تاثیر کار هنری پرداخت و گفت :که چند دقیقه کار هنری میتواند تاثیری بیش از ساعت ها فعالیت های دیگر در جامعه داشته و اثرات آن مشهود است.

وی در زمینه تبدیل سالن آمفی تئاتر این شهرستان به تجهیزات سینمایی بیان داشت : از جمله کارهای بسیار خوب که امیدواریم از استقبال بسیار خوبی برخوردار باشدتجهیز این سالن سینمایی است که در این راستا در چهارچوب مقررات و قانون نهایت همکاری را می نماییم.

امین درخشان مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تقدیر از نگاه فرهنگی فرماندار به زیر ساخت و ظرفیت های هنری وزیر بنایی در شهرستان اشاره کرد وگفت :خوشبختانه در این شهرستان بطور چشمگیری از برنامه های فرهنگی وهنری استقبال میشود و امیدواریم که در این اقدام جالب و سینمایی کردن سالن مجتمع مردم به این مهم اهمیت داده و از آن استقبال خوبی داشته باشند.

کریم روشنک کارشناس شورای فرهنگ عمومی و بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تقدیر وتشکر جهت برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و تعامل فرماندار با امام جمعه جهت تداوم برگزاری جلسات شورا با موضوعات فرهنگ عمومی را خواستار شد.

شاهمرادی رئیس امور اداری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان گفت: انتظارداریم که در راستای سینمای بهمئی فرماندار شهرستان نهایت همکاری بویژه دربحث تأمین اعتبارات شهرستانی واختصاص آن جهت هرچه بهترسامان دادن مجتمع ومحوطه آن را بنمایند.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

               

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.