مسلم مختاری

باید به جای فرد تفکر ناکارآمد توسط مردم استیضاح شود

حجت الاسلام افروغی گفت:استیضاح فرد در وضعیت فعلی فایده ای ندارد،استیضاح جریان و تفکر ناکارآمد باید توسط مردم به‌خصوص هیئتی ها و مسجدی ها رخ دهد.
کد خبر : 2486
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 14:56
به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از بهمئی نیوز؛نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد یوسف افروعی اقامه شد.

حجت الاسلام افروغی ابتدا با تاکید بر لزوم توبه،استعفار،به جایگاه دعا و عبادت در زندگی پرداخت.
وی با بیان داستانی از فقر یکی از اصحاب امام صادق(ع)، افزود:این فرد با یاری از توبه،استغفار و دعای صبحگاهی غنی و ثروتمند شد.

حجت الاسلام افروغی با گرامیداشت ۱۳ آبان، روز استکبار ستیزی ،گفت:امام راحل(ره) مبارزات خود را در راستای استکبار ستیزی و مبارزه با رژیم پهلوی آغاز کرد و در همه اتفاقات ۱۳ آبان وجه مشترکی یعنی استکبار ستیزی وجود دارد.

خطیب نماز جمعه بهمئی خاطر نشان کرد:ما بیش از حد به اتحاد نیاز داریم، اتفاقات ناگواری که در جهان اسلام رخ می دهد،به دلیل عدم اتحاد مسلمین است.

حجت الاسلام افروغی با اشاره به طرح دولت بی سر که آمریکا برای کشورهای عراق،لبنان و ایران پیاده کرده است،گفت:پتاسنل و قدرت واقعی حزب اله نیروی مردمی است، به همین علت این طرح برای تضعیف حزب اله تاثیر چندانی ندارد.

وی افزود:در لبنان به دنبال سرکار آمدن نیروی حامی آل سعود و آمریکا یعنی سعد حریری بودند اما به خاطر سابقه بد و رها کردن مردم خود در بزنگاهی حساس،توفیقی ندارد.

امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:این طرح در ایران هم با وجود مقام معظم رهبری توفیقاتی برای آمریکا ندارد.

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:مقام معظم رهبری دولت را موظف کرد تا پایان عمر خود به کار خود ادامه دهد.

وی گفت:استیضاح فرد در وضعیت فعلی فایده ای ندارد،استیضاح جریان و تفکر ناکارآمد باید توسط مردم به‌خصوص هیئتی ها و مسجدی ها رخ دهد.

حجت الاسلام افروغی ادامه داد:اتفاقاتی که در سودان رخ داد برای درس گرفتن ما در اعتماد به آمریکا بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت:این کشور مسلمان برای بهبهود وضعیت خود با آمریکا همراه شد و در کنار آل سعود مقابل یمن ایستاد،وقتی توفیقاتی برای آنها حاصل نشد به سمت اسد متمایل شدند که به وسیله یک کودتا دولت این کشور از بین رفت.

امام جمعه شهر لیکک افزود:این تجارب ثابت کرده است که هر دولت و ملتی به دامن غرب پناه برد،چیزی جز نابودی و ذلت نصیبشان نشد.

حجت الاسلام افروغی با محکوم کردن توهین غربی ها به پیامبر مکرم اسلام(ص)، گفت:تمدن غرب به واسطه نور،وجود،دین و نام پیامبر(ص) در حال فروپاشی است و قطعا از بین خواهد رفت.

وی گفت:اسلام ستیزی رئیس جمهور فرانسه دلایل متعددی دارد؛برخی از علمای فرانسوی اعلام کردند نزدیک به ۵۰درصد کودکان تازه متولد شده فرانسوی مزین به نام پیامبر مکرم اسلام شدند شاید این رقم اغراق آمیز باشد اما غرب از این سرعت انتشار فرهنگ اسلام وحشت کرده است.

حجت الاسلام افروغی ادامه داد:رسانه های غربی در اختیار رژیم صهیونیستی است که باید برای خوش خدمتی به آنها، به پیامبر اکرم توهین کنند.

وی تصریح کرد:زیرساخت ایران اسلامی بسیار مستحکم تر از آن است که ما فکر می کنیم، انشالله مشکلات کشور با روی کار آمدن دولت جوان انقلابی مرتفع می شود.

خطیب نماز جمعه بهمئی با تاسی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و اینکه سلامت از معیشت مهمتر است،گفت:به فضل الهی در مرحله جدید خدمات خوبی در راستای مبارزه با کرونا به مردم شهرستان خواهیم داشت.

    

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.