مسلم مختاری

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیکک

در روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ هجری شمسی، رئیس و کارکنان اداره بنیاد شهید بهمئی با امام جمعه شهر لیکک دیدار کردند
کد خبر : 27676
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 10:36

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ امام جمعه شهر لیکک در جمع تعدادی از کارکنان و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، و تبریک این روز مهم به عنوان سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : خدمت به خانواده شهدا توسط اداراه بنیاد شهید و دیدار با آنان، افتخاری بس بزرگ است و اجر و پاداش آن فراوان است.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی ، با بیان اینکه باید به مسائل و مشکلات خانواده شهدا رسیدگی شود و مورد محبت و لطف قرار گیرند افزود: همه ما، مردم و مسئولان باید قدردان این قشر باشیم و به مشکلات و خواسته های آنها رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به روی کارآمدن دولت سیزدهم، ابراز امیدواری کرد که مشکلات مردم در حوزه های مختلف برطرف شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی، در دیدار امام جمعه شهر لیکک با تبریک و گرامیداشت این روز ، به مطالبات به حق خانواده معظم شهدا در زمینه های مختلف اشاره کرد و خواستار همکاری همه نهادها و دستگاهها شد.

حجت الله فروزی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد، به تاسیس این نهاد به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : در حوزه های دیدار با خانواده معظم شهدا، حمایت از گروه های مختلف که زیر نظر این نهاد هستند عملکرد موفقی توسط این نهاد صورت گرفت.

نصرت الله سالاری حراست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی هم در این نشست و دیدار از حمایت ها و تلاش های امام جمعه محترم تقدیر و تشکر کرد و به بیان ویژگی های شهید و شهادت و نقش آفرینی آنان پرداخت.

گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.