داود طلوعی مطلق

استقبال باشکوه مردم ازجشن بزرگ فرهنگ وهنر درشهرستان بهمئی+ تصاویر

جشن بزرگ فرهنگ و هنر بهمئی و روز ۱۲ فروردین در منطقه گردشگری قلعه نادر شهرستان بهمئی با استقبال گسترده مردمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد
کد خبر : 29210
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 - 1:09

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا جشن بزرگ فرهنگ و هنر بهمئی و روز ۱۲ فروردین در منطقه گردشگری قلعه نادر شهرستان بهمئی با استقبال گسترده مردمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بهمیی ، مسئولین اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور گسترده مردم و حضور نمادین عشایر منطقه گفت: عشایر همواره از نمادهای فرهنگ سلحشوری، صلابت و نجابت استان و منطقه هستند.
وی با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین روزی است که بزرگترین پشتوانه مردمی و اجتماعی جمهوری اسلامی شکل گرفت و این روز بزرگ پایه نظام مستحکم و استوار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره نقش و جایگاه فرهنگ تصریح کرد: امروز معادلات جهانی حول محور فرهنگ می چرخد و جامعه ای که اقتصاد ، سیاست، اقتدار و امنیت و عزت ملی و استقبال دارد فرهنگ غنی دارد و روی فرهنگ خود اهمیت گذاشته است.

درخشان با بیان اینکه فرهنگ بدون حضور و وجود مردم معنا و مفهوم ندارد تاکید کرد: تقویت برنامه های فرهنگی و هنری مردم محور مورد اولویت جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
وی با بیان ضرورت نشاط اجتماعی در جامعه گفت: امروز امید و ایجاد نشاط و معنویت در جامعه بیش از ار زمانی ضروری است که این مهم می تواند هم به همبستگی اجتماعی مثل همین برنامه و هم به وفاق اجتماعی و و سپس کاهش آسیب های اجتماعی منجر شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از فعالیت های که برای احیاء فرهنگ و آئین ها و سنت های دیرینه مردم است در قالب سیاست های وزارت متبوع خود حمایت خواهیم کرد.
در این جشن بزرگ فرماندار شهرستان بهمئی با تبریک عید باستانی نوروز و روز جمهوری اسلامی از حضور مردم و هنرنمایی هنرمندان قدردانی کرد .

فرماندار بهمیی همچنین از توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جهت دهی برنامه های فرهنگی به سمت مردمی بودن قدردانی کرد.

برپایه این گزارش، در این برنامه شهریار کریمی خواننده معروف هم استانی و هنرمندان موسیقی محلی ، نمایش و شعر خوانی به اجرای برنامه های هنری خود پرداختند و نمایشگاه های تجسمی و دست پخت های محلی و … برای شرکت کنندگان انجام گرفت.

وی درپایان از تمامی ادارات ونهادهای که برای برپایی این جشن نهایت همکاری را داشته اند و همچنین از  مردم عزیز که از شهرستانهای دور و نزدیک باحضور پرشور خود دراین برنامه شرکت کرده اند تقدیروتشکرکرد.

 

مسلم مختاری خبرنگارونماینده صدا وسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

عکاسان وتصویربرداران:

اکبررگبارمقدم،امیدخوب ،فاضل ریحان نسب

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.