۰ نظر
۱۱۸ بازدید

همت گروه خوش نویسان بلادشاپورشهرستان؛

برگزاری ویژه برنامه “مشق شهادت” در دهدشت +تصاویر

به همت گروه خوشنویسان بلاد شاپور آئین رخداد حضوری نویسی "مشق شهادت" به مناسبت لیالی شب های قدر در محل فرهنگ سرای ارشاد دهدشت برگزار شد.
کد خبر : 31351
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 1:40

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از صبح خرد ، امین درخشان با تسلیت شهادت امام علی ع وگرامیداشت لیالی قدر گفت ؛ از هنرمندان و مسئولان حاضر تشکر میکنم.

هنر در کهگیلویه حتی به نسبت شهرهای کلان ظرفیت بالاتری دارد و در بخش خوشنویسی که ظرفیت بالاتری دارد که لازم حمایت های بیشتری با توجه به قابلیت های زیاد صورت گیرد.

درخشان ضمن تشکر از تلاش های صادق حاج هاشمی و انجمن خوش ندیسی شهرستان  گفت ؛ جشنواره خوش نویسی استان سال آینده به میزبانی دهدشت با حمایت اداره کل ارشاد برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از زحمات ایرج کاظمی جو مدیر ارشاد کهگیلویه گفت : چراغ فرهنگ و هنر همواره در کهگیلویه با تلاش اداره ارشاد روشن و ظرفیت های بزرگ و قوی در بعد منطقه ای و ملی مورد توجه است و قطعا باید حمایت شود که قطعا اتفاقات بهتری خواهد افتاد.

شایان ذکر است رخداد حضوری نویسی خوشنویسی با حضور هنرمندانی از شهرستان و شهرستان های هم جوار به مناسبت لیالی شب های قدر امشب در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

ایرج کاظمی جو مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا گفت  کهگیلویه گفت :  برگزاری این برنامه دغدغه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده که به دلایلی به تعویق افتاد که مناسبت آن لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) است.

کاظمی جو ضمن تقدیر از هنرمندان،مسئولان و اصحاب خبر و رسانه  افزود ؛ معتقدم ضعف یا نبود  آموزش پاشنه آشتیل همه کارها است در حضور فرماندار عرض کنم که در حوزه عمرانی و زیر ساخت نیاز به توجه بیشتری به حوزه فرهنگ احساس میشود.

                           

        

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.