مسلم مختاری

طی مراسمی مدیر جدید آموزش و پرورش بهمئی معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید آموزش و پرورش بهمئی در سالن اجتماعات فرمانداری بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 32753
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 19:42

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار بهمئی در مراسم و آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید آموزش و پرورش شهرستان و با حضور اعضای شورای اداری، شورای تامین ، تعدادی از فرهنگیان و بزرگان شهرستان برگزار شد از زحمات آقای غلامعلی مویدی رئیس پیشین تقدیر و تشکر کرد و فعالیت های شبانه روزی ایشان طی یک ساله را بسیار خوب برشمرد.

علی محمدی ، نهاد آموزش و پرورش را یکی از دستگاه های بسیار بزرگ ذکر کرد و افزود : انتظار می رود رئیس جدید تمام تلاش خود را برای خدمت به دانش آموزان و فرهنگیان به کار گیرند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی از همه ادارات و نهادها خواست که با اداره اموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته باشند.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه نباید فرزندان این دیار را تخریب کرد و باید پشتیبان آنها بود گفت : شهرستان بهمئی شهرستانی پر افتخار ، با مردمانی مهمان نواز است که نیازمند است بیش از این حامی جوانان و فرزندان این دیار بود.

حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش در این مراسم با اشاره به جایگاه اداری و مسئولیت ها که یکی پس از دیگری برای خدمت به مردم شهرستان ، به افراد مختلف واگذار میشود باید منشا خیر و برکت باشد گفت: انتظار می رود تلاشهای لازم در حوزه مختلف برای بهبود وضعیت آموزشی شهرستان صورت گیرد.

شعبان بهمئی از آزادگان دوران دفاع مقدس هم در این جلسه خواستار توجه جدی به ابعاد مختلف آموزش و پرورش این شهرستان شد و خدمات مدیران این نهاد در دوره های مختلف ستود و گفت: همه ما باید دست در دست هم دهیم و زمینه شکوفایی آموزش و پرورش را فراهم کنیم.

غلامعلی مویدی مدیر پیشین آموزش وپرورش شهرستان بهمئی در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد خود طی دوران تصدی مسئولیت اداره آموزش و پرورش بهمئی پرداخت و گفت : خدمات بسیار خوب و مطلوبی طی این یک سال گذشته صورت گرفته است که بر کسی پوشیده نیست.

جمالی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم که به نمایندگی از اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم شرکت کرده بود به بیان ویژگی های اقای غلامعلی مویدی مدیر پیشین آموزش و پرورش بهمئی پرداخت و گفت: ایشان طی این مدت تمام تلاش خود را برای موفقیت این نهاد در بهمئی به کار گرفته است.

جمالی از برنامه ریزی آموزش و پرورش استان برای حمایت از زیر مجموعه خود در شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری همدیگر شاهد پیشرفت، شکوفایی و موفقیت آموزش وپرورش این شهرستان در حوزه های مختلف باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات غلامعلی مویدی مدیر پیشین آموزش و پرورش بهمئی تقدیر و تشکر شد و مسعود فرحبخش به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش بهمئی معرفی شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.