۰ نظر
۱۵۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

بررسی مشکلات مجتمع گلخانه ای قلات بهمئی با حضور حجت الاسلام موحد+تصاویر

با حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مسولان استانی و شهرستانی مشکل مجمتع گلخانه ای قلات شهرستان بهمئی بررسی شد.
کد خبر : 33867
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 16:23

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از راک نیوز؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از مجتمع گلخانه ای قلات شهرستان بهمئی بازدید و مشکلات آنها بررسی شد.

مشکل اساسی این مجتمع گلخانه ای بحث آب بود که نماینده مردم در این بازدید طی تماس تلفنی با مسولان کشوری و استانی این مشکل را رسیدگی کرد.
خواسته اصلی کشاورزان این مجتمع گلخانه ای احیا چاه شماره ۶ شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که در در این بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قول مساعدت و همکاری داد.
به گفته‌ زکی نژاد رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در این مجتمع ۲۰ واحد گلخانه ای فعال وجود دارد که عمده محصولات این گلخانه فلفل و خیار سبز است که این محصولات به کشور های خارجی هم صادر می شوند.
لازم به توضیح است که در روزهای گذشته که چاه آب این مجتمع با مشکل مواجه شده بود با پیگیری های جهاد کشاورزی آب مورد نیاز این مجتمع از طریق تانکر های آبی سازمان جهاد کشاورزی تامین شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.