مسلم مختاری

تامین و دریافت ۵۰ دستگاه کولر و وسایل خنک کننده برای مدارس بهمئی به همت اداره آموزش و پرورش این شهرستان

با رایزنی فرماندار بهمئی و مدیریت آموزش و پرورش ۵۰ دستگاه سیستم خنک کننده (کولر دو تیکه) برای مدارس شهرستان تامین شد.
کد خبر : 34715
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 23:09

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ به همت فرماندار بهمئی و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان از طرف اداره کل نوسازی استان کهگیلویه وبویراحمد ۵۰ دستگاه کولر گازی دوتیکه به شهرستان بهمئی اختصاص داده شد و هم اکنون این تجهیزات در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان دریافت گردید.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی و مسعود فرحبخش مدیر آموزش و پرورش این شهرستان از تلاش ها و پیگیری های آقای حسینی مدیرکل نوسازی مدارس استان و آقای دانشگا معاونت این نهاد در استان قدردانی کردند.

گفتنی است شهرستان بهمئی به دلیل شرایط آب و هوایی ، گرمای شدید هوا و گهگاه رطوبت ، از مناطقی است که تدریس و تحصیل در مدارس آن بدون وسایل خنک کننده امکان پذیر نیست و سخت خواهد بود.

این تعداد کولر در مناطق مختلف و مدارس متعدد شهرستان نصب و راه اندازی خواهند شد.

کولر و وسایل خنک کننده در مدارس نوساز نیز به صورت جداگانه و بدون احتساب این تعداد کولر دریافتی، تامین خواهد شد که شاید آمار کولر های دریافتی را به بیش از ۷۰ دستگاه برساند.

مسعود فرحبخش مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم از تلاشها و زحمات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مدیرکل نوسازی و معاونت نوسازی استان در راستای حمایت، پیگیری و تامین این تعداد دستگاه خنک کننده تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است که هفته گذشته فرماندار شهرستان بهمئی، مدیرآموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی آموزش و پرورش استان طی نشستی، رایزنی های مختلفی را برای تامین این تعداد کولر دو تیکه صورت دادند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.