داود طلوعی مطلق

برگزاری کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی در روستای سیاهشیر

به همت اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی وموسسه هدایتگران وروشنگری کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی در روستای سیاهشیر برگزار شد.
کد خبر : 34773
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 13:23

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امیر مسلمی نیا گفت: به همت اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی وموسسه هدایتگران وروشنگری کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی در روستای سیاهشیر برگزار شد.

امیر مسلمی نیا بعد از خیرمقدم وتشکر از همه کسانی که در اجرای این برنامه من جمله موسسه مردم نهاد هدایتگران وروشنگری وکانون فرهنگی وهنری اندیشه روستای سیاهشیر ،این کارگاه آموزشی را با هدف شناخت آسیب ها ورفع موانع جهت کاهش ویا حذف معضلات وآسیب های اجتماعی در سطح شهرستان برگزار میشود که از اساتید مجرب در این زمینه استفاده میشود تا مردم بهتر وبیشتر آگاهی پیدا کنند.

دکتر اکبری استاد و روانشناس این کارگاه آموزشی مبحث خود را در سه بخش یکی شناخت آسیب ها دیگری فضای مجازی ومورد سوم چگونگی مقابله با این آسیب ها شروع کرد وبطور مفصل وبا ذکر شاهد مثال برای مطالب خود از مواردی که به مرکز جهت درمان مراجعه میکردند به تشریح وتوضیح بحث می پرداخت .

وی  مهمترین آسیب های امروز جامعه فضای مجازی وحضور در دهکده جهانی با استفاده از فضای مجازی دانست وگفتند:این فضا اگر مدیریت نشود خطرات زیادی را برای فرد وجامعه در پیش دارد.

وی در ادامه سخنان خودبیان کرد: خانواده ها باید نگذارند بیش از ۲۰دقیقه کودک ویا فرزند خود با فضای مجازی بازی کند وهمچنین در گزینش بازی های رایانه ای برای فرزند خود نظارت داشته باشد چرا که بسیاری از این بازی ها سرگرمی نیستند بلکه دارای هدف وبا برنامه ریزی دقیق طراحی شدند.
در پایان با طرح سوالاتی ازسخرانی ، مردم به تعدادی از افراد که پاسخ درست داده بودند هدایایی اهداء شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.