۰ نظر
۱۵۹ بازدید

داود طلوعی مطلق

هنرمندان آموزشگاه قلم رنگ بهمئی در جشنواره غدیرشهرستان دیلم خوش درخشیدند

آیین طراحی و نقاشی به مناسبت عید غدیر با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم و انجمن هنرهای تجسمی برگزارشد
کد خبر : 37166
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 6:50

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان هنرمند آیین طراحی و نقاشی با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم شهرستان دیلم برگزار شد.
۴۰ نفر از هنرمندان در سنین مختلف نقاشی و طراحی های در این برنامه فرهنگی هنری شرکت کردند، و آثار زیبای خود را به مناسبت دهه امامت و ولایت به تصویر کشیدند.
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دیلم از همه هنرمندان حوزه تجسمی شهرستان بهمئی شهر لیکک که آثار زیبای خود را به مناسبت عید غدیر از طریق فضای مجازی ارسال کردند تقدیر وتشکر کرد.

آثارهنرمندان بهمئی عضو آموزشگاه قلم رنگ بعنوان آثار برتر در این برنامه فرهنگی هنری شناخته شدند این آثار به شرح ذیل معرفی شدند:

رشته گرافیک: ناصر خلیل پور

رشته نقاشی رنگ روغن :  نگین رحمانی

در رشته نقاشی مداد رنگی: باران برهمن

در رشته طراحی سیاه قلم: حمیده جوخ

در پایان این برنامه فرهنگی هنری از طرف اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم از همه شرکت کنندگان تجلیل به عمل آمد.

عادل پورجشیره رئیس اداره فرهنک وارشاداسلامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک عیدغدیر به همه هنرمندان عزیزگفت: هنر ماندگارهست واین ماندگاری هرچه زیباترباشد  توجه مردم را به خودجلب میکند وهنرمندان آموزشگاه قلم رنگ شهرستان بهمئی این زیبایی را در هنر خود پیاده کردند و با بهترین هنرنمایی،  توان هنری خود را به رخ حریفان کشیدند و صاحب مقام برترشدند.

وی گفت:آثار غدیر هنرمندان آموزشگاه قلم رنگ شهرستان بهمئی در جشنواره شهرستان دیلم به عنوان آثاربرترشناخته شدند و این موفقیت را به مردم شهرستان و هنرمندان عزیز وگرامی تبریک میگویم و جا دارد از مدیر وموسس آموزشگاه قلم رنگ وهمچنین کارآموزهای این آموزشگاه که باعث سربلندی نام شهرستان بهمئی در استان همجوارشدند تقدیر و تشکر میکنم.

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.