بخش ممبی در دومین روز هفته دولت:

میز خدمت با حضور اعضای شورای اداری شهرستان و غبارروبی گلزار مطهر شهید درخشان ، به همراه بررسی مشکلات بخش ممبی

با حضور جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان بهمئی علاوه بر غبارروبی گلزار شهدا، میز خدمت با حضور شورای اداری، مشکلات این بخش بررسی شد.
کد خبر : 40235
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 شهریور 1401 - 23:01

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار شهرستان بهمئی در جمع مردم ممبی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: مسولان موظف هستند به منظور رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند.

علی محمدی ابراز امیدواری کرد که درخواست های عمومی مردم در زمینه های مختلف از جمله راه، آب، برق، گاز، بهداشت و درمان و مخابرات در اسرع وقت رسیدگی و این مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شوند.

وی همچنین به مشکلات روستاهای مختلف بخش ممبی و مناطق و روستاهای حوزه رود تلخ ممبی اشاره کرد و افزود: مطالبات به حق مردم باید با جدیت پیگیری شود و زمینه توسعه و آبادانی این منطقه فراهم شود.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا  مدیربسیج ادارات و کارمندان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در ابتدای جلسه با بیان اینکه این میز خدمت اقدام جهادی با اجرای برنامه در خارج از ساعات اداری و مجموعه اداری برگزار می شود، گفت: میز خدمت یک برنامه منسجم و هدفمند برای تسریع در کارهای مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعه به ادارات است.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا؛ با بیان اینکه مدیران باید در راه اندازی میز خدمت در ادارات خود اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: یکی از فلسفه‌های مهم انقلاب اسلامی خدمت بی‌منت به‌مردم و یادآوری اهداف واقعی واصلی انقلاب است که بهترین عنوان را برای خود خدمتگزاری انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه، میز خدمت فرصتی برای ارتباط رو در رو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است گفت : هدف از برگزاری میزهای خدمت تسریع در رفع مشکلات مردم است زیرا مردم ولی نعمتان ما هستند و در این راستا از تمام ظرفیت های بسیج کارمندان برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

در این برنامه برخی از اهالی بخش ممبی به بیان پیشنهادات، انتقادات و مطالبات عمومی خود در حوزه های مختلف پرداختند و مسولان مربوطه هم در خصوص حوزه کاری خود پاسخگو بودند.

موضوعات و مشکلات مختلف در حوزه برق، آبرسانی، گاز، راه و مسیرهای ارتباطی، بهداشت و درمان، مخابرات، کشاورزی، امورعشایر ، اموزش و پرورش، مسکن و منابع طبیعی از عمده ترین مواردی بود که مردم این بخش به آن اشاره داشتند و برای رفع برخی از مشکلات از مدیران درخواست لازم برای انجام اقدامات اساسی را خواستار شدند.

همچنین مسولان شهرستان بهمئی به همراه جمعی از مردم ، پیش از برگزاری جلسه میز خدمت، گلزار مطهر شهید درخشان در روستای چاه روغنی را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.