۰ نظر
۱۹۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

غبارروبی گلزار مطهر شهدای بخش ممبی و سرآسیاب در روز اربعین حسینی

غبارروبی وعطرافشانی گلزار مطهر شهدای بخش ممبی و سرآسیاب یوسفی در روز اربعین حسینی انجام شد
کد خبر : 41228
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 9:04

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ در اربعین حسینی دوستداران سالار شهیدان در بهمئی پس از تجدید میثاق باشهداء و غباروبی گلزارمطهرشهدای ممبی با شرکت پرشور در مراسم عزاداری و سوگواری اربعین حسینی (ع) در امامزادگان سیدابراهیم وسیداسدالله (ع)گوشه ای از عشق و ارادت خود به سرور آزادگان جهان را به نمایش گذاشتند.

بخشدار سرآسیاب یوسفی به همراه رئیس، پرسنل جمعیت هلال احمرشهرستان بهمئی و جمعی از امدادگران عضو هلال احمردر روز اربعین حسینی باحضور در گلزار مطهرشهدای بخش ممبی ،قبور مطهر شهدا را غباروبی کردند.

سیدمسلم دردارنژاد یادگارشهید علی صالح دردارنژاد گفت:شهدا با رفتنشان راه رستگاری را هموار کردند و بر ما لازم است قدر داشته های خود را بدانیم و آن چه که امروز به عنوان فرهنگ ناب محمدی داریم در جامعه جاری کنیم.

وی گفت:شهدا در کیفیت بهره مندی از نعمتهای الهی در برزخ و درجه حیات برزخی با دیگران متفاوت اند. یعنی مرتبه حیات آنها بالاتر و از نعمتهای بهتر و بیشتری نسبت به دیگران برخوردارند و به تعبیر قرآن از رزق عند الرب بهره مندند و این آیه حاکی از جایگاه رفیع آنان در برزخ است.

در این آیین معنوی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره همه شهیدان را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کردند.

خبرنگار:داود طلوعی مطلق 

 

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.