۰ نظر
۱۶۲ بازدید

برنامه های هفته دفاع مقدس ۱۴۰۱درشهرستان بهمئی

بیش از 50 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی اجرا می شود.
کد خبر : 41513
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 10:48

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس ، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت ۸ سال جانفشانی رزمندگان کشورمان گفت: امسال ویژه برنامه های مختلفی به همین مناسبت در شهرستان بهمئی اجرا میشود.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد بر اهمیت ، ضرورت و اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: رشادت های جوانان در ۸ سال دفاع مقدس و آن دوران به برکت ایستادگی و مقاومت ملت به الگوی پایمردی، رشادت، ایثار و شهادت ایران مبدل شده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های مردم شهرستان در برگزاری برنامه های اربعین گفت : مهمترین و با اهمیت ترین نقطه قوت ایران در دوران دفاع مقدس، وجود رهبر فرزانه و کبیر انقلاب اسلامی بود.

فرماندار شهرستان بهمئی هم در این مراسم ، مناسب سازی محیط شهر و ادارات برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس ضروری است.

علی محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بر همکاری هر چه بیشتر ادارات تاکید کرد و گفت : برای برگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه های دفاع مقدس شهرستان بهمئی برنامه ریزی های لازم با ادارات و نهادها صورت می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد امسال برنامه های موفقی اجرا شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم در این جلسه با گرامیداشت یاد شهدا، رزمندگان و جوانان این مرز و بوم در عملیات های مختلف دفاع مقدس گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و تمام تلاش خودمان را برای اجرای برنامه های مختلف به کار گیریم.

عبدالله حبیبی منش دفاع مقدس را موهبتی ارزشمند برای نظام پ انقلاب ذکر کرد و افزود: مردم این دیار در عرصه های مختلف پیشتاز بودند و همیشه و در همه عرصه ها نامی نیک به یادگار گذاشتند.

حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی هم با بیان برخی از ویژگی های آن دروان بر گرامیداشت این ایام تاکید کرد.

۱۰ کارگروه دفاع مقدس در این شهرستان، مناطق مختلف و مراکز بخش ها برای تدوین ویژه برنامه های این هفته تشکیل شد تا برنامه ها با کیفیت بهتر اجرا شود.

تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس ، برگزاری یادواره شهدا در مناطق مختلف ، گرامیداشت حماسه عملیات های دفاع مقدس، بزرگداشت روز ایثار ، تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان، دیدار از جانبازان، پاسداشت سربازان، غبارروبی گلزار مطهر شهدا ، بزرگداشت شهدای سلامت ، تجلیل از فعالان حوزه بسیج ، حضور در نماز‌های جمعه ، تجلیل از نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس، تبیین نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاعی در پرتو ولایت مداری جوانان، تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه دفاع مقدس ، محافل خاطره گویی و روایت گری از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.