مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

یکی از مهمترین اهداف این دستگاه تقویت مردمی سازی فرهنگ و هنر و استفاده از ظرفیت مردم در حوزه فرهنگی و هنری است از این رو جشنواره مردمی فرهنگ و هنر در گستره استانی برگزار شد.
کد خبر : 42994
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آبان 1401 - 11:48

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،داوود طلوعی مطلق طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان منصوب شد .این مراسم با حضور امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،رضا شاهمرادی معاون توسعه و مدیریت ،علی پور مدیر حراست،خردمند معاون فرهنگی و مطبوتی و جمعی از همکاران در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

امین درخشان با بیان اینکه هدف از تحول اداری این است که نظام اداری این اداره کل با آن چه در محیط دولت است هماهنگ و همسان شود افزود:در انتخاب معاونین و رئیس شهرستان ها از خود حوزه فرهنگ و هنر استفاده کرده ایم و یکی از مولفه های انتخاب در مدیریت شهرستان ها و معاونت ها انتخاب نیروهای تخصصی و از خود مجموعه فرهنگ و ارشاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه سیستم فرهنگ و ارشاد اسلامی یک سیستم کاملا تخصصی است که برای مدیریت آن مستلزم به کارگیری نیروهای مردمی و هنر آموخته حوزه فرهنگ و هنر است.

درخشان خاطر نشان کرد:امروزه حوزه فرهنگ و هنر نیازمند همکاری و تعامل همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه فقط ۶ درصد از بودجه تخصیص داده شده به استان آمد عنوان کرد:در طول نه ماه که تصدی این اداره کل را تحویل گرفته ام کشور با بحران مالی روبه رو بوده و در زمینه فرهنگ و هنر دارای محدودیت و مشکلات بودجه ای وجود داشت با توجه به کمبود بودجه در فعالیت های فرهنگی و هنری استان مشکلی ایجاد نشد و سعی کردیم چراغ و شمع حوزه فرهنگ و هنر خاموش نشد .

متولی حوزه فرهنگ و هنر در استان گفت:یکی از مهمترین اهداف این دستگاه تقویت مردمی سازی فرهنگ و هنر و استفاده از ظرفیت مردم در حوزه فرهنگی و هنری است از این رو جشنواره مردمی فرهنگ و هنر در گستره استانی برگزار شد.

در پایان این مراسم داوود طلوعی مطلق با اعطای حکم از دستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد رسما بعنوان مسئول روابط عمومی این اداره کل منصوب شد طلوعی مطلق دارای سوابق متعددی در حوزه فرهنگ و هنر هست از جمله:

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی مسئول امور اداری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی

کارشناس امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی کارشناس امور فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی

کارشناس سمعی وبصری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی

مسئول دبیرخانه و بایگانی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی

مسئول جمعدار اموال اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی

مدیر کانون فرهنگی وهنری شهدای بنه پیر

مدیر کانون فرهنگی وهنری برتر استان کهگیلویه وبویراحمد درسال ۱۳۹۹

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.