سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان پایان یافت سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش در تالار هنرنما یاسوج به‌کار خود پایان داد. به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد،

کد خبر : 43941
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 11:13

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان پایان یافت سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش در تالار هنرنما یاسوج به‌کار خود پایان داد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با رقابت ۷ گروه نمایشی در مرحله نهایی ۱۱ آذر ماه آغاز و ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، از گروه‌های برتر تئاتر تجلیل به عمل آمد که اسامی برگزیدگان به شرح زیر است؛ بروشور: – برگزیده: لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین طراحی بروشور به “سید جمال الدین موسوی” برای نمایش «پدر هیچ وقت ستاره را ندید» از یاسوج تعلق گرفت.

طراحی نور: – برگزیده: لوح تقدیر بهترین طراحی نور و جایزه نقدی به “مسلم نارکی” برای نمایش «دو خاطره خیس» از گچساران اختصاص یافت. چهره پردازی: – برگزیده: لوح تقدیر بهترین طراحی گریم و جایزه نقدی به صورت مشترک به “وحید محمد خانی و مسلم بزرگزاده” برای نمایش «قبر کَن» از یاسوج اهدا شد. طراحی لباس * برگزیده: لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین طراحی لباس به “فاطمه یادگار پور” برای نمایش «مرگ در ماه اردیبهشت» اعطا شد. طراحی صحنه تقدیر: لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی صحنه به”مسلم نارکی” برای نمایش «دو خاطره خیس» و”وحید محمد خانی” برای نمایس «قبر کَن» اعطا شد. برگزیده: دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه و جایزه نقدی به “داود پارسا” برای نمایش «مادرم زری سر زا رفت» اختصاص یافت. موسیقی – برگزیده: لوح تقدیر بهترین موسیقی و جایزه نقدی به “یاسر صیادیان” برای موسیقی نمایش «مرگ در ماه اردیبهشت» اهدا شد. بازیگر خردسال: هیئت داوران جایزه خود را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیم کرد به بازیگر خردسال این جشنواره به نام “باران مهربانی” برای نمایش «پدر هیچ وقت ستاره را ندید» و “ابوالفضل پارسا” برای نمایش «مادرم زری سر زا رفت» بازیگری زن: بازیگری سوم: شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیم شد به خانم ها “شیلا شکوهی”برای نمایش «دو خاطره خیس» از گچساران و “معصومه صلاحی فرد” برای نمایش «ریویو» از یاسوج بازیگری دوم: جایزه نقدی بصورت مشترک تقدیم شد به خانم ها “مهسا صیادی”، “هانیه صیادی” و”نیلوفر صیادیان” برای نمایش “مرگ در ماه اردیبهشت” از سی سخت بازیگری اول: شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم شد به “شکوفه عاشوری” برای نمایش «مادرم زری سر زا رفت» از گچساران اختصاص یافت. بازیگری مرد: تقدیر: لوح تقدیر بازیگری مرد و جایزه نقدی به “احمد فرهادی” برای نمایش «مادرم زری سر زا رفت» از گچساران اختصاص یافت. بازیگری سوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به ” علی امامی” و” محمد مرادی آزاد” برای نمایش «قبرکن» از یاسوج اختصاص یافت. بازیگری دوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی به “داوود پارسا” برای نمایش «مادرم زری سرزا رفت» از گچساران اختصاص یافت. بازیگری اول: لوح تقدیر و جایزه نقدی به “حسین هنردوست” برای نمایش «مرگ در ماه اردیبهشت» از سی سخت اختصاص یافت. نمایشنامه‌نویسی نفر سوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش را به “علی صادقی” برای نمایش «قبر کَن» اعطا شد. نفر دوم: جایزه نقدی و لوح تقدیر نمایشنامه نویسی به “احسان فلاحیان” برای نمایش «ریویو» اختصاص داده شد. نفر اول: دیپلم افتخار نمایشنامه نویسی و جایزه نقدی به “محمود خرم آزادی” برای نمایش «مادرم زری سر زا رفت» اعطا شد. کارگردانی نفر سوم: لوح تقدیر کارگردانی و جایزه نقدی به ” مسلم بزرگزاده” برای نمایش «قبر کَن» اختصاص یافت. نفر دوم: لوح تقدیر کارگردانی و جایزه نقدی به “داوود پارسا” برای نمایش «مادرم زری سر زا رفت» اهدا شد. نفر اول: دیپلم افتخار کارگردانی و جایزه نقدی به “حمید قیصرپور” برای نمایش «مرگ در ماه اردیبهشت» اعطا شد. نمایش‌های «مرگ در ماه اردیبهشت»و «مادرم زری سر زا رفت» را بدون اولویت جهت شرکت به عنوان آثار برگزیده سی‎ و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در جشنواره تئاتر منطقه ای به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.