۰ نظر
۱۶۲ بازدید

داود طلوعی مطلق

برگزاری اولین یادواره مجازی شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بهمئی

اولین یادواره مجازی شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بهمئی برگزار شد
کد خبر : 4731
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 11:40

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،سروان پاسدار جهانگیر آشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان وفرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت:اولین یادواره مجازی شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان بهمئی با محوریت شهید کمال دمور برگزار شد.

سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی سخنران این برنامه با بیان اینکه :امروز دشمنان انقلاب نقشه های زیاد و راه های گوناگونی را برای ما طراحی کرده اند که وظیفه همه ما این است که در مقابل این نقشه های طراحی شده در راه صراط مستقیم که همان راه خدا است قدم برداریم تا گمراه نشویم. در حالی که مردم ایران اسلامی خود را برای یک جشن ملی در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی آماده می‌کنند، دشمنان با به راه انداختن جنگ شناختی و ادراکی درصددند فعالیت‌های براندازانه خود را به نتیجه برسانند.

سرگرد محمدی:در گذشته دشمن روی جنگ روانی متمرکز بود و اکنون با گسترده شدن فعالیت مردم در شبکه‌های اجتماعی و افزایش دسترسی به اطلاعات، بُعد عمیق‌تری از جنگ به اجرا در آمده است دشمنان پس از ناکامی‌های بیشمار از توطئه‌ها و جنگ‌های تحمیلی امنیتی، نظامی و نرم بر ملت قهرمان ایران جنگ جدیدی را بر ملت ایران تحمیل کرده‌اند که از آن باید به جنگ شناختی یادکرد.
در پایان این برنامه ذاکر اهل بیت حاج جمال امیری به مداحی پرداخت.

 

     

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.