۰ نظر
۱۱۴ بازدید

داودطلوعی مطلق

موفقیت کشوری شهرستان لنده در اجرای طرح آموزش هنر در مناطق محروم

اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده مدیر نمونه کشوری از سوی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی در اجرای طرح آموزش رایگان هنر شد.
کد خبر : 47478
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 16:01

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده مدیر نمونه کشوری از سوی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی در اجرای طرح آموزش هنر در مناطق محروم شد.  رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده در طرح سراسری و ملی آموزش هنر برای همه به عنوان مدیر نمونه و شهرستان لنده به عنوان شهرستان موفق و برتر از سوی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی معرفی شدند.

طرح آموزش هنر در مناطق محروم در رشته های مختلف فرهنگی و هنری به صورت رایگان با استفاده از اساتید مجرب در هر رشته برگزار شد.

این طرح در گروه خواهران و برادران به جهت امکان استفاده برابر از آموزش و امکان ایجاد فرصت شغلی برای جوانان و کاهش فاصله آموزشی در نقاط مختلف شهرستان اجرا و تعدادی از رشته ها نیز در حال اجرا می‌باشد.

از جمله این رشته‌ها می توان به رشته‌های طراحی در زیر گروه های مختلف ،نقاشی در زیر گروه های مختلف ،عکاسی در زیر گروه های مختلف ،خوشنوییسی،کاربر رایانه ،طراحی دوخت ،شعر وادبیات، رشته های نمایشی ،فیلمبرداری و بسیاری رشته های متنوع دیگر نام برد.

​سماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده از مدیران فعال می‌باشد که از سوی دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ وارشاداسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است وی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و دانشجوی دکترای مدیریت مدیریت می باشد.

    

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.