۰ نظر
۳۶۲ بازدید

مسلم مختاری

توزیع  و اهدای ۱۷ سری جهیزیه بین نوعروسان به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها  در بهمئی + تصاویر

به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) 17 سری جهیزیه ،  به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها ، بین نوعروسان شهرستان بهمئی توزیع شد.
کد خبر : 54168
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 17:41

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ مسئول بنیاد آبشار عاطفه‌ ها در بهمئی ، در مراسم توزیع جهیزیه بین نوعروسان این شهرستان گفت: این جهیزیه ها در سه سری اولویت بندی شده اند ، که این سری شامل فرش، سرویس تفلون ، جاروبرقی، اجاق گاز و پتو  است که به نوعروسان اهدا شد.

خدیجه طنازی پور ،  ارزش جهیزیه های اهدایی را ۲ میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال عنوان کرد و افزود: به همت این موسسه ، در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان در این شهرستان توزیع شد.

 وی گفت: خیرین و مردم نیکوکار می توانند به منظور حمایت از نیازمندان ، کمک های خود را به حساب   ۶۲۸۰۲۳۱۴۳۷۰۲۷۰۳۹ آبشار عاطفه های شهرستان بهمئی واریز کنند.

حجت الاسلام محمد مهدی ویسی نژاد از روحانیون منطقه و فعال فرهنگی هم  در این مراسم با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعات حضرت امام رضا (ع) و تقدیر از زحمات بانیان و متولیان این کار خداپسندانه ، کمک به نیازمندان و زوج‌های جوان را سنتی نیک و مورد رضایت الهی برشمرد و گفت: اقدامات خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان بهمئی در زمینه تامین جهیزیه، بسته‌های معیشتی، آموزشی و بهداشتی و همچنین خدمات مختلف این نهاد در دوران شیوع ویروس کرونا بسیار مطلوب است.

گفتنی است در ماه گذشته ۱۰۰ سبد کالا و بسته معیشتی به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها  شهرستان بهمئی بین نیازمندان توزیع شد و ۱۸۰ بسته انواع نوشت افزار و لوازم التحریر هم به دانش آموزان کمتر برخوردار و نیازمند اهدا شد.

مسلم مختاری

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

                       

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.