مسلم مختاری

تقدیر مردم بهمئی از شهردار لیکک و شورای اسلامی برای تلاش های صورت گرفته در راستای خدمت به شهروندان

آغاز نهضت آسفالت درشهر لیکک ؛  توسعه خدمات شهری به همت شهردار لیکک و شورای اسلامی این شهر  با آسفالت خیابان های اصلی و معابر، از مهم‌ترین مطالبات شهروندان بهمئی+تصاویر
کد خبر : 54547
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 12:39

تقدیر مردم بهمئی از شهردار لیکک و شورای اسلامی این شهر و تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای خدمت به شهروندان

 

آسفالت بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و کوچه ههای شهر لیکک ، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان این دیار بود که به همت شهردار لیکک و شورای اسلامی این شهر  به حقیقت پیوست.

 

 به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ شهردار لیکک به یکی از اساسی ترین و مهمترین مطالبات شهروندان این شهر از دیرباز اشاره کرد و گفت: سالهاست که خیابان اصلی این شهر ، خیابان حضرت امام خمینی (ره) ، به عنوان طولانی ترین و عریض ترین خیابان مشکلاتی را برای شهروندان ، رهگذران ، مسافران ، گردشگران و اهالی ایجاد کرده است و این موضوع به عنوان مهمترین مطالبه در دستور شهرداری لیکک و شورای اسلامی این شهر قرار گرفت.

عباس مشیری با بیان اینکه کارهای مختلف عمرانی و ساخت و ساز در این شهر به همت شهرداری لیکک و شورای اسلامی این شهر پیوسته ادامه دارد افزود : خیابانهای اصلی و معابر لیکک به دلیل کنده کاری گسترده از گذشته ، فرسودگی و قدمت آسفالت پیشین ، ساخت و سازهایِ سالیان پیش تاکنون و عبور و مرور خودروهای سنگین آسیب های شدیدی دید و نیاز به آسفالت ، ترمیم و بهسازی داشت.

وی گفت: برای جلوگیری از دوباره کاری و تحمیل هزینه های اضافی به شهرداری پیش از آغاز طرح نهضت آسفالت با مدیران دستگاه های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات هماهنگی لازم اتخاذ شد تا حفاری های خود را پیش از اجرای طرحِ آسفالت انجام دهند و در خیابان اصلی از هرگونه کنده کاری برای همیشه پرهیز کنند.

شهردار لیکک افزود : سالانه حدود ۷۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر شهر لیکک و مناطق مختلف در دستور کار این مجموعه قرار دارد .

عباس مشیری با بیان اینکه طی دو سال گذشته ، بیش از ۱۴۰ هزار متر مربع از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر لیکک آسفالت ، بهسازی ، ترمیم و جدول کشی شد گفت: برخی از زیر ساخت‌های معابر شهر لیکک از گذشته مستهلک بوده و شهرداری در سال‌های اخیر حجم بالایی از آسفالت را انجام داده است.

وی به موضوع کیفیت آسفالت در شهر اشاره کرد و گفت: برای کیفیت آسفالت‌ از مهندسین آب‌ و خاک و تست‌های آزمایشگاهی استفاده خواهد شد تا آسفالت‌های انجام شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

اما ماجرای آسفالت خیابان های شهر لیکک که از سالها پیش میراثی برای شهرداری و شورای اسلامی شهر لیکک شده است ، مشکلات بسیاری  را هم طی این سالها  برای شهروندان بهمئی ایجاد کرده است.

پس از گذشت بیش از ۱۵ الی ۲۰ سال  از آسفالت خیابان حضرت امام خمینی (ره) در شهر لیکک ،از ماه گذشته ، نهضت آسفالت و لکه‌گیری خیابان اصلی شهر لیکک ، معابر و سطح شهر با حضور فعال شهردار لیکک ، شورای اسلامی این شهر ،محموعه کارکنان شهرداری و ماشین آلات سنگین آغاز شد ،که به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم بهمئی و رفع این مشکل همیشگی اقدام نمودند.

طی این سالها ، آسفالت خیابانهای اصلی و معابر در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان تبدیل شده است.

از یک طرف ، چاله‌های معابر و دست انداز‌هایی که بر اثر تخریبِ آسفالت ایجاد شده ، حفاری‌هایی که با اجرای طرح‌های فاضلاب ، گاز ، برق ، مخابرات و دیگر ارگان‌ها ، بدون ترمیم رها شده است ، از سوی دیگر تردد را هر روز سخت‌تر کرده و سبب نارضایتی شهروندان شده است.

وضعیت معابر شهری یکی از عوامل موثر بر کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود ، اما طی سال‌های اخیر مشکلات متعددی دست به دست هم داده‌اند تا آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی ، به یک معضل ناتمام و همیشگی تبدیل شده و روزبه روز  به وخامت این مسئله افزوده شود و شهردار جدید شهر و شورای اسلامی شهر لیکک را برای آزمونی جهت خدمت به مردم ترغیب کرد.

میراثی از گذشته ، اکثر خیابان و معابر این شهر دچار فرو رفتگی یا شکستگی آسفالت ، با چاله‌های کوچک و بزرگ ، با تکه‌های آسفالت کنده شده از سطح زمین هستند که گاه به راحتی منشا سوانح و حوادث مختلف رانندگی هم می‌شوند.

حالا آسفالت میدان مرکزی شهر لیکک تا میدان قدس در ۴ خط دو طرفه به اتمام رسید ، مردم از عملکرد موفق و مثبت شهردار و شورای اسلامی شهر لیکک راضی و خوشحالند ، طرح هایی که پس از سالها چشم انتظاری، مردم لیکک شاهد بهسازی و آسفالت خیابان ها و معابر شهر هستند و این مردم امیدوارند که شهردار و شورای اسلامی شهر لیکک با همکاری مردم شهرستان و بویژه حضور متخصصان ، دست در دست هم داده و در رفع دیگر مشکلات شهر تلاش مضاعف کنند.

مردم هم در گفتگو با خبرنگار ما از تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای خدمت به مردم قدردانی کردند و خواستار توجه هر چه بیشتر به این شهر ، خیابان ها ، کوچه ها و معابر شدند.

مسلم مختار

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

        

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.