مسلم مختاری

تلاس های اداره راهداری برای خدمت به مردم در روستای آب الوان از بخش سرآسیاب یوسفی + تصاویر

در راستای خدمت رسانی به مردم روستای آب الوان از بخش سرآسیاب یوسفی محور و مسیر ارتباطی این منطقه که در گذشته مشکلات زیادی را در پی داشت آسفالت شد.
کد خبر : 54833
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 - 15:58

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی از روکش اسفالت راه روستایی اب الوان به طول ۱۵۰۰متر خبر داد.

مجید کهزادی گفت : هدف از اجرای این پروژه پاسخ به مطالبات چندین ساله مردم و بهرمندی اهالی این  روستا از جاده دسترسی مطلوب جهت تردد می باشد.

وی ضمن تاکید بر سفارشات دولت محترم در خصوص گسترش خدمات رسانی به مردم، افزود: تلاش خواهیم کرد تا خدمات دولت سیزدهم در دسترس عموم مردم شهرستان قرار گیرد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان همچنین از حمایت های جناب اقای موحد  نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی برای اجرای این پروژه قدردانی می گردد.

مجید کهزادی از همه دست اندرکاران که در راستای اجرای این طرح بویژه  دهیار اب الوان ، بخشدار سراسیاب یوسفی، شورای اب الوان  ناظر پروژه ، ازمایشگاه فنی  مهندس بینایی ،مهندس جانی نژاد ،مهندس نیک خواه و پیمانکار مربوطه تقدیر و تشکر نمایم افزود : این پروژه بطول ۱۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با پیگیری های انجام شده از سوی مدیر کل محترم و  فرماندار محترم ؛ توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی در حال اجرا می‌باشد.

طالب بذرافکن از دهیاران پرتلاش حوزه بخش سراسیاب یوسفی هم با اشاره به این خدمت رسانی و مشکلاتی که از گذشته تاکنون در این زمینه وجود داشت از مدیر اداره راهداری شهرستان ، فرماندار ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، بخشدار سرآسیاب یوسفی ، سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار  و محمدی مدیر کل راهداری استان قدردانی کرد.

طالب بذرافکن به مشکلات گذشته این محور و مسیر ارتباطی اشاره کرد و گفت: این نوع خدمت بخش عمده ای از مشکلات مردم را برطرف خواهد کرد و انتظار می رود بقیه مطالبات مردم این منطق پیگیری و مرتفع شود.

مسلم مختار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.