داود طلوعی مطلق

گروه جهادی شهید سلیمانی هیئت میثاق با شهدا در روز احسان و نیکوکاری درکنارنیازمندان شهرلیکک

در روز احسان و نیکوکاری با استفاده از جمع آوری کمک های مردمی تعدادی بسته معیشتی و وسایل خانگی بین خانوارهای نیازمند تقسیم شد
کد خبر : 5548
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 - 2:37

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،گروه جهادی شهید سلیمانی هیئت میثاق با شهدا؛ صدرالله آوری گفت:در روز احسان و نیکوکاری با استفاده از جمع آوری کمک های مردمی تعدادی بسته معیشتی و وسایل خانگی  بین خانوارهای نیازمند تقسیم شد.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی بیان کرد:با توجه به نزدیک شدن ایام عید خانواده های نیازمند زیادی وجود دارد که چشمشان به دستان خیری است که لبخند را بر لبانشان جاری کند در همین راستا گروه جهادی شهید سلیمانی آمادگی دریافت هرگونه کمک جهت بر طرف کردن مشکلات خانواده های نیازمند را دارد.

وی درپایان گفت:به رسم ادب و احترام، ازهمه سرورانی که این راستاکمکهای متعددی میکنند تا به دست نیازمندان برسد و همچنین  از همه عزیزان و بزرگوارانی که چنین مشارکتی را به عمل آوردند تقدیر  وتشکرکرد.

این گروه جهادی آمادگی تمامی خدمات رایگان ازجمله دیوارکشی،برق کشی ساختمان،تعمیر و نصب  آبگرمکن ،اهداء بسته های معیشتی، را برای نیازمندان انجام وهمچنین برای ضذعفونی معابرعمومی ودولتی شهرلیکک آمادگی کامل را دارد که تمامی خدمات را انجام دهد.

بیاییم به خدا قرض بدهیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.