داود طلوعی مطلق

خدای بزرگ راسپاسگزارم که بر ما‌ منت نهاد تا گذر عمرمان در دوران شکوه وعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
کد خبر : 5907
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 7:44

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به یمن خون مبارک شهدا،جانبازان،آزادگان،ایثارگران وهمه کسانی که در هشت سال دفاع مقدس چه با خون چه با قلم وچه با قدم خود دعوت امام راحل را لبیک گفتند وانقلاب عظیم اسلامی را به ثمر نشاندند وتا کنون با مدیریت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب وسربازان شجاع ونترس آن از گزند حوادث تاریخی محفوظ وبه لطف حق قدم در چهله دوم گذاشته است و امروز مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نکات بسیار علمی وانقلابی را مرقوم وبرای فرزندان این سرزمین بیان نمودند تا با حرکت در این مسیر مشخص شده در این بیانیه به حول وقوه الهی در گام دوم انقلاب که چهله دوم آن است کما فی السابق با تبعیت از قانون ومنویات مقام معظم رهبری وایستادگی در برابر زیاده خواهان ودشمنان این انقلاب ونظام پیروز وسربلند باشیم .

اینجانب حجت الله جاوید فرزند دیار همیشه سربلند بهمئی از دوران نوجوانی که پا در عرصه ابتدایی گذاشتم مصادف بود با تحولات انقلاب ودر دوران راهنمایی به همراه دیگر همتباران خود پادر میدان جنگ گذاشته تا بعد از جنگ‌تحمیلی واردنهاد مقدس سپاه پاسداران شدم واکنون براساس تکلیف وتجربیات ۳۰ساله خود در عرصه های مختلف سپاه قصد خدمتگزاری در شورای شهر را داریم تا با توکل بخدا واعتماد شما مردم عزیز قدم در مسیر خدمتگزاری بنمایم.

امروز که تصمیم به ثبت نام نمودم براساس رسالت خود وآنچه در این مدت عمر با آن زندگی نمودم در کنار همسنگران دیروزم در گلزار شهدا به زیارت رفتم تا علاوه بر بیعت مجدد با آنها عهد ببندم که در این مسیر که قدم گذاشتم همانگونه که در دفاع مقدس تا پای جان پای ارزشها ماندیم در اینجا نیز همانگونه از قانون،ارزشهای نظام جمهوری اسلامی دفاع ودر خدمتگزاری کوتاهی ننمایم.

آمده ام تا درصورت اعتماد مردم خوب بهمئی گامی اساسی ومهم در مسیری که انتخاب نمودم بردارم.

آمده ام تا در وهله اول اعلام بنمایم که اینجانب فرزند بهمئی ومتعلق به ایل بزرگ ودلاور خیز بهمئی هستم وخود را متعلق به همه جغرافیای شهرم چه انسانی چه سرزمینی دانسته وبه تعصبات قومی وقبیله پایان دهم وخدمتگزاری برای همه مردم باشم.

آمده ام تا به همه کسانی که تا کنون در این قسمت فعالیت داشته ودارند از ابتدایی شهرستان شدن شهر تا کنون خسته نباشید بگویم وخود را برای کم وکاستی های انجام نشده آماده نموده تا در چهارچوب قانون وارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته واقدامات لازم را جهت برطرف نمودن آن تدبیر نمایم.

آمده ام تا در عرصه های فرهنگی ،ورزشی،هنری خلع های موجود در حمایت های انسانی ومالی را با تشکیل اتاق فکر متشکل از جوانان تحصیل کرده وهمکاری وهمیاری مسئولین ومردم پر نمایم.

آماده ام تا با تجربه فعالیت عمرانی در حوزه مهندسی سپاه و کارهای جهادی در شهر ودیارم با برنامه ریزی ومدیریت درست تجربیاتم را بکار بندم.

آمده ام تا حوزه فرهنگی ومعاونت فرهنگی حوزه شهرداری وشورای شهر را آنگونه که شایسته است ساماندهی نمایم ومطابق با تقویم فرهنگی جمهوری اسلامی در زمینه های مذهبی وملی برنامه های درخوری را داشته باشم.

امده ام تا استعداد جوانان شهرم را در راستای فعالیت های مختلف ورزشی،فرهنگی ،عمرانی،بکار بندم وبا طرح های اشتغالزایی وتشکیل هسته های پژوهشی ،انقلابی علمی در جهت جوانان بوجود بیاورم.

آمده ام تا فضای مبلمان شهری وخیابان هارا با استفاده از متخصصین مربوط طراحی وزیباسازی نمایند.

در پایان ضمن ارادت خالصانه خود نسبت به مردم ایل سترگ بهمئی از آنها استدعا دارم تا در انتخابات مدبرانه شرکت نموده تا نه تنها پیروزی دیگری را برای سرزمینمان رقم بزنیم بلکه با اعتماد وانتخاب خود افراد ی انتخاب نموده تا بتوانند چهره این شهر را هرچه بیشتر زیباتر نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.