۰ نظر
۲۸۴ بازدید

مسلم مختاری

۱۱ طرح و پروژه افتتاحی و کلنگ زنی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بهمئی به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲

کهزادی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بهمئی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ طرح و پروژه در نقاط مختلف شهرستان بهمئی خبر داد.
کد خبر : 59134
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 19:16

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛  رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بهمئی ،با تبریک فرا رسیدن هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجائی وباهنر ، از افتتاح و کلنگ زنی طرح های مختلف عمرانی در این شهرستان به همت این نهاد خبر داد و گفت: ۱۱ طرح عمرانی و زیر بنایی مختلف در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در مناطق مختلف شهرستان بهمئی ، مراکز بخش ها و روستاها کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

مجید کهزادی تعداد طرح های افتتاحی اداره رهداری و حمل ونقل جاده ای را ۷ طرح برشمرد و گفت: روکش آسفالت محور لیکک ممبی سید صالح به طول ۵ کیلومتر ، روکش آسفالت امامزاداه منیزور  به طول ۲ کیلو متر، روکش آسفالت محور آب الوان به طول ۲۰۰+۱ کیلومتر ، روکش آسفالت محور لیکک ماغر  به طول ۲ کیلومتر، روکش آسفالت محور ممبی الهی آباد به طول ۵ کیلومتر، نصب بلوک های مفصلی در محور لیکک به بههبان به طول ۵ کیلومتر و تعمیر اساسی پل ها در بخش ممبی  به میزان دو دستگاه پل از مهمترین طرح های افتتاحی هستند.

وی از کلنگ زنی ۴ طرح عمرانی در ایمن شهرستان خبر داد و گفت: پروژه های قابل کلنگ زنی این شهرستان شامل ؛ روکش آسفالت شیلاودان به طول ۵۰۰+۱  کیلومتر ، روکش آسفالت قبر قیصر به طول ۳ کیلومتر، روکش  آسفالت کت و نی کن به طول ۳ کیلومتر  و تعمیر ومرمت ۲ دستگاه پل از مهمترین طرح هایی است که در هفته دولت توسط این نهاد کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بهمئی محل اعتبارات طرح های کلنگ زنی و افتتاحی این شهرستان را ملی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش مجموعه راهداری و پیگیری های مکرر اقدامات مفید و ارزنده ای در راستای خدمت به مردم صورت گیرد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی هم به توسعه راههای شهرستان طی یکی دو سال گذشته اشاره کرد و با تقدیر از خدمات صورت گرفته ؛ بر خدمت رسانی هر چه بیشتر مناطق روستایی ، پرتردد و محروم شهرستان تاکید کرد و گفت: برای توسعه راههای شهرستان برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی طی امسال صورت خواهد گرفت.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.