۰ نظر
۹۴ بازدید

آسیه مجیدی مهر

خدمت جهادی زمان ومکان نمی شناسد|بازدیدنیمه شب سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد از اجرای یک پروژه | در اجرای طرح های مخابراتی یکصد سال آینده پیش بینی شده است

سرپرست مخابرات منطقه کهکیلویه و بویراحمد روز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه ساعت ۲ نیمه شب از اجرای پروژه FTTH در سطح شهر یاسوج بازدید کرد.
کد خبر : 59503
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 12:16

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهکیلویه و بویراحمد روز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه راس ساعت ۲ نیمه شب از اجرای پروژه FTTH در سطح شهر یاسوز بازدید وازنزدیک روند اجرای این پروژه را رصد و دستورات لازم را جهت هرچه بهتر اجرا کردن این طرح صادر نمود.

سید محمد هادی امیری در این بازدید میدانی ضمن تقدیر و تشکر از کارشناسان و ناظران این طرح گفت؛ در اجرای این پروژه‌ها که مستلزم حفاری و تخریب زیر ساخت های شهری است ،جهت کیفیت و استانداردسازی می بایست یکصد سال آینده را پیش بینی نمود واین مهم در طرح های مخابراتی دیده شده و چنانچه در آینده نیاز به ایجاد و راه‌اندازی چنین بستری در سطح معابر شهری باشد، دیگر نیازی به حفاری نیست و انجام این کارها باید مادام العمر باشد نه مقطعی .
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پایان خاطر نشان کرد ،علاوه بر ایجاد دسترسی برای بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر نوری برای اشخاص حقیقی فراهم می‌شود.

 

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.