استارت بازبینی نمایشهای جشنواره تئاتر استان کهگیلویه وبویراحمد از یاسوح آغاز شد

استارت بازبینی نمایشهای جشنواره تئاتر استان کهگیلویه وبویراحمد باحضور هفت گروه نمایشی از یاسوح آغاز شد.
کد خبر : 63476
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 7:35

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،استارت بازبینی نمایشهای جشنواره تئاتر استان کهگیلویه وبویراحمد باحضور هفت گروه نمایشی از یاسوح آغاز شد.

 ۱۵ گروه نمایشی صحنه‌ای و ۲۳ گروه نمایشی خیابانی متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان هستند که از این تعداد تا کنون یک گروه نمایشی موفق به اجرای عمومی و ما بقی هم در نوبت اجرا هستند.

«یک گروه صحنه‌ای و ۷گروه خیابانی از شهرستان کهگیلویه، ۲ گروه صحنه ای و ۵ گروه خیابانی از شهرستان گچساران، یک گروه صحنه ای و ۳ گروه خیابانی از شهرستان بهمئی ، ۳ گروه نمایش خیابانی از شهرستان لنده، یک گروه نمایش خیابانی از شهرستان چرام و ۱۰گروه صحنه ای و ۴ گروه خیابانی از شهرستان بویراحمد متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان هستند.

​دوشنبه ۱۵آبان ماه، نمایش‌های « خیابانی رادیو پارک» به کارگردانی: هاشم خشت زر، «هزار راه نرفته» به کارگردانی: عباسعلی روشنک، «مرا به خانه ام ببر» به کارگردانی: مُنا رحمت پور، «آزادی به سرزمین خود باز می گردد» به کارگردانی بابک جمشیدی، «ضجه های سیاه قبل از آفتاب» به کارگردانی بهروز مظفری، «خیابانی ری گشون» به کارگردانی حمید یزدانی اصل و خونابه به کارگزدانی «فرشاد حمیدی» از یاسوج کیار مورد بازبینی قرار گرفتند.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در دوبخش صحنه‌ای و خیابانی با دبیری امین درخشان از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در یاسوج برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.