۰ نظر
۱۱۰ بازدید

مدال افتخار پدر پیوند کبد خاورمیانه بر گردن مستندساز یاسوجی

مستندساز یاسوجی مدال افتخار مجمع پیوند اعضای کشور را از دستان پدر آسمانی پروفسور دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند اعضای خاورمیانه دریافت کرد.
کد خبر : 63607
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 8:13

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ استان کهگیلویه و بویراحمد هنرمندان کم نظیری دارد که در سطح کشور در همه رشته‌های هنری می‌درخشند یکی از هنرمندان به نام و صاحب سبک استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه مستندسازی علی لایق زاده است که فیلم‌های مستند او نه تنها در کشور بلکه در حوزه بین الملل نیز هواخواهان بسیاری دارد.

همین چند سال پیش بود که دانش آموزان مدرسه‌ای در روستای گاودانه شهرستان کهگیلویه بر اثر عبور از رودخانه با دستگاهی به نام جره انگشتان دست خود را از دست می‌دادند.

علی لایق‌زاده با دوربین خود توانست مستند گاودانه را تهیه کند مستندی بین المللی که ده‌ها میلیارد تومان را به سمت و سوی مناطق محروم استان سرازیر کرد.

علی لایق‌زاده مستندساز بنام استان کهگیلویه و بویراحمد در این سال‌ها در حوزه کمک‌های انسان دوستانه کارهای بزرگی انجام داده است او در این سال‌ها در کنار پروفسور سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران مشغول فرهنگ‌سازی اقدامات انسان دوستانه است.

علی لایق‌زاده چندی پیش مدال افتخار مجمع پیوند اعضای کشور را از دستان پدر آسمانی پروفسور دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند اعضای خاورمیانه دریافت کرد.

این مدال افتخار به خاطر ساخت مستندهای انسان دوستانه و فعالیت‌های اجتماعی و بشردوستانه او بوده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.